פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מעליבה של אחת העובדות נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
קניתי היום בסופר פארם בבת ים בקניון בת ים,עובדת בשם אירנה החלה לקרוא לי "הלו" ,"הלו" והחלה לכעוס עלי שאני יותר לא יכנס לסופר פארם ויקנה מוצרים.כמו כן רציתי לקנות בסופ"ש האחרון 8 מטרנות אך היא החלה לצעוק עלי "רק הישראלים קונים ככה" .לא יודע מה יש לעובדת נגדי אני לא מכיר אותה.אפשר לדבר בצורה יותר בוגרת ואחראית ולא לגרום ללקוח עגמת נפש ועלבון מצד עובדת החברה.
עלבון סוג הנזק :
דרך ארץ פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתו של מר שוקרון.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אין ספק כי המקרה כפי שתיאר מר שוקרון בפנייתו הינו חריג.

אנו מתנצלים על אי הנעימות שתיאר.

פניית הלקוח הובאה לתשומת ליבם של הגורמים המתאימים ברשתנו, לשם עריכת בירור בנושא והפקת לקחים במידת הצורך.

למען הזהירות, העובדת התבקשה לגלות את מירב הסבלנות והאדיבות בעת מתן שירות ללקוחותינו.

על מנת לשפר ולו במעט את תחושת הלקוח, שמחנו לשלוח לביתו שוברי מתנה, ממיטב מוצרי לייף.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה