פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחלקת האופטיקה בחנות לא נותנת שירות ראוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רעננה כתובת:
קניון רננים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי משקפיים ולאחר פחות מ חודשים התגלו כפגומים, ידיות המשקפים משתחררות ומתפרקות.
ב 9/1/12 פניתי לחנות והבאתי את השקפיים, מאז ועד היום הנני מחכה לעדכון בדבר תיקונם.
בכל פנייה לחנות, נאמר לי שהנושא בבדיקה בטיפול או שהמנהלת תחזור אליך ועדין לא קבלתי כל תשובה על מועד התיקון וקבלתם חזרה.
בזבוז זמן ונזק כספי. סוג הנזק :
תיקון המשקפיים בהקדם או החלפת אם לא ניתנות תיקון. פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

שמחנו לשמוע כי המשקפיים הוחזרו לגב' סולימן לשביעות רצונה.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.

תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה