פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שנקנה באריזה מקורית ואינו תואם למקור שנקנה לפני שנה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי לאישתי בסופר פארם בעפולה בושם אימפריו,והריח שמופץ ממנו אינו תואם את הריח של המוצר שנקנה לפני שנה,גם אינו זהה לריח של הדוגמית שמציגים בעמדת המכירה בסניף,
מוצר שעלה הרבה כסף ואישתי אינה משתמשת בו כי הריח שלו מגעיל
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מוצר למקורי כמו ששולם פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' וינברגר, כפי המתואר לעיל.

אנו בסופר-פארם מקפידים על סטנדרטים גבוהים במיוחד בעת בחירת מגוון המוצרים עבור לקוחותינו, ממיטב החברות המובילות.

מבירור שערכנו נמסר כי, הבושם נבדק ע"י ספק המוצר ונמצא תקין.

יחד עם זאת, שמחנו לתאם את החזרת המוצר לבקשת הלקוחה.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה