פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תרופה מבית לייף< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קניון העמקים עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי לסופר פארם לקנות זובירקס לטיפול בהרפס של בתי. הרוקח שכנע אותי לקנות את הגרסה של לייף לתרופה. כאשר רציתי למרוח לה לפני השינה, גיליתי שהשפופרת ריקה. כאשר הראיתי בסניף, התייחסו בשוויון נפש והחליפו ללא מילה.
כך התבזבז יום של טיפול, מה שהאריך את תקופת הפצע מאוד, כרגיל בהרפס. כל יום שבתי מגיעה לבית הספר עם הפצע עולה לה בלעג של הילדים ואי נוחות. ונוסיף לכך את בזבוז הזמן שבלהגיע פעמיים בדחיפות לחנות ולהמתין ארוכות פעמיים בתור. כולי תקווה שלתרופות מצילות חיים לא מתייחסים בלייף באותה המקצועיות.
התארכות מחלה סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על אי הנוחות והטרחה שנגרמו לגב' ברוך, כפי המתואר לעיל.

סדרת מוצרי Life מבית סופר-פארם, כוללת מוצרים שנבחרו בקפידה על מנת לספק ללקוחותינו את האיכות הטובה ביותר במחירים שווים לכל נפש.

המוצרים עוברים בדיקות איכות קפדניות ואנו עושים את כל המאמצים על מנת שהמוצרים יגיעו ללקוחותינו במצב תקין ובטוח לשימוש.

אנו מתנצלים במידה וארעה תקלה במקרה זה ובהחלט נדאג לבדוק את המוצרים ולהפיק את הלקחים.

שמחנו לשמוע שסניף סופר-פארם קניון העמקים החליף את המוצר בעבור הלקוחה.

כמו כן, על מנת לשפר תחושותיה שמחנו לשלוח לביתה שוברי מתנה ממיטב מוצרי לייף.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משלתמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה