פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אחידות במחירים נושא התלונה:
‏שבת ‏03 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
קריית שמונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני קונה בסופר פארם מידי חודש ובדרך כלל לא בודקת חשבונית ביציאה וסומכת על המחירים המופיעים על גבי האריזות. לאחרונה לאחר רכישה בסניף החברה בעירי-(ק"ש) בדקתי את החשבוניות ונדהמתי לגלות שבכל קניה יש פער של עד 30 ש"ח בין מחירי האריזה לתימחור בחשבונית.. מאז שנתקלתי במקרה אחד, התחלתי לבדוק כל קניה ושוב טעות של 20 עד 30 ש"ח! לאחר שמעירים את תשומת לב הקופאית היא אכן מבצעת תיקון ומחזירה את הכסף. אני לא מבינה מדוע צריך לבדוק כל חשובנית ויותר מזה למה תמיד יש טעויות? אני מבקשת תשובה בנושא מפניות הציבור של סופר פארם. תודה.
כספי סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא על הרושם שקיבלה הגב' בן שחר, כפי המתואר לעיל.

בסופר-פארם אנו מאמינים בהוגנות צרכנית, ומשכך אף היינו לגוף הראשון שנטל על עצמו והתחייב לכללי אמון הציבור.
כחלק מכך, אנו משקיעים מאמצים רבים בהדרכות בנושא העלאה והורדת מבצעים, אופן תמחור המוצרים, חשיבות הקדשת תשומת הלב בעת עריכת החשבון ועוד.

אנו מתנצלים במידה והיתה אי התאמה.

שמחנו לשמוע כי מנהל הסניף, מר קטעי, שוחח עם הלקוחה וטיפל בפנייתה באופן אישי.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה ומשתלמת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה