פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סופר פארם - מקום של אטימות, בושה וחוסר רגישות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז ויצמן, ת"א ליד בי"ח איכילוב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, רציתי להעלות על הכתב ולידיעת ציבור הקונים של סופר-פארם על מקרה של חוסר רגשיות משווע של סניף סופר פארם במרכז ויצמן ליד איכילוב. חוסר הרגישות גרם לאישה אחרי לידה תחושה של סוג ב. מי כמוכן נשים שילדו מבינות כמה מורכבות השעות והימים הראשונים של אחרי הלידה וסערת ההורמונים המתחוללת. לא תאומן אטימות הסניף וחוסר הרגישות אותו הוא נוקט כלפי נשים כאלו.
הסניף מתהדר לו במתן חבילת לידה הכוללת כל כך מספר דברים במחיר של 10 שקלים בלבד. כשניגשתי בתאריך 7 למרץ עם כל הטפסים של השחרור מבי"ח, נאמר לי שחסר לי פרט אחד באחד הטפסים וזה בגלל שאשתי הינה תושבת ולא אזרחית. ממתי סופר פארם הינו משרד הפנים, כל הייעוד שלו לממכר החבילה ויצירת המשכיות של קניות חוזרות מהסופר פארם התפוגג לו ברגע בגלל נתון אחד שהיה חסר להם. חוסר הרגישות, האטימות כלפי האדם שלאחד נותנים ולשני לא ברגע שכזה הינו אטימות לב ובושה בושה בושה!
למרות ההסברים שלי למוכרת ואחראית המשמרת התשובה המטומטמת שזה לא אני זה מעלי ניתנה לי שוב ושוב. כמה רדוד ואידיוטי. אני חושב שכאזרח מגיע לי קצת יותר הסברים הנותנים את הדעת.
הפעם יצא לחבורה הרדודה הזו פשע על החטא, מאחר שעד אותו מקרה היינו חברים במועדון לייפ סטייל, ממש התחשבות ביצירת חיים (אפרופו מותג הדגל שלהם לייפ). לא לייפ ולא נעליים. לא נראה לי שהכרטיס הזה ישרוד אצלנו ולבטח מחזור חיים של תינוק שווה משהו לסופר פארם......... מעניין מי יקבל את הרכישות של התינוקת שלנו. איזה פיספוס עבורם ואיזו אטימות ובושה לעסק שכזה!
עוגמת נפש סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתו של מר שלמה, כפי המתואר לעיל.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אין ספק כי המקרה כפי שתואר בפניה הינו חריג.

אנו מתנצלים על תחושותיו של הלקוח ועל הרושם שהתקבל.

על מנת לשפר תחושותיו שמחנו לשלוח לביתו שוברי מתנה ממיטב מוצרי לייף.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת ואיכותית.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה