פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת עודף חסר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
לישנסקי - חונים קונים ראשל''צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מוצר בשם סימילק טופ 3 , נתתי סך של 203 ש"ח ,קיבלתי חזרה סך של 20.10 ש"ח ( 2 מטבעות של 10 , ומטבע של 10 אג').
לאחר שיצאתי מהחנות והגעתי הביתה נוכתי לדעת כי לא קיבלתי עודף כראוי.
חזרתי לחנות לאחר כחצי שעה, דיברתי עם מנהל המשמרת, שהחלה לגמגם בתשובותיה. פעם היא טענה שהיא כן החזירה לי עודף 2שטרות של 50 , במשפט השני שלה היא טענה שהחזירה לי שטר של 100 ,פתאום היא אמרה לי שהיא כבר הסתכלה במצלמות ובמפשט אחר היא אמרה שהיא לא יכולה להסתכל במצלמות.
נראה שמנהלת המשמרת לא ששה לעזור במיוחד. דיברתי עם מנהלת החנות והיא אמרה לי שאין להם מצלמות בסניף כלל ועיקר ואת תלונתי היא העבירה לסניף הראשי לבדיקה.
עלבון לאינטליגנציה סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתו של מר ולמר.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

עובדי הרשת עוברים הדרכות רבות בנושא חשיבות ההקפדה והקדשת תשומת הלב בעת עריכת החשבון בקופה.

אנו מתנצלים על הרושם והתחושות שתיאר מר ולמר.

שמחנו לשמוע כי מנהלת הסניף, הגב' רגוניס, טיפלה באופן אישי בפנייתו של הלקוח והעניקה את ההפרש שציין.

ובנוסף, על מנת לשפר הרגשתו, גב' רגוניס, העניקה כרטיס מתנה בסך 50 ש"ח, למימוש ברשת סופר-פארם.

אנו תקווה כי בביקורו הבא בחנויות הרשת, יזכה להנות מחווית קניה מהנה והוגנת, כפי שנהוג ברשת סופר-פארם.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה