פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום ושרות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
סופר – פארם וחברת לייף שלום רב,
ברצוני להתלונן עבור מוצר לקוי מבית החברה
ועל שירות החלפת המוצר.
לפני כחודש רכשתי מסניף סופר –פארם בקניון חולון צנצנת כמוסות של רכז מיץ חמוציות אקסטרה , של חברת לייף.
רכשתי את המוצר בו יש 30 כמוסות של חברת לייף ושהרכז בו גבוה יותר מהאחרים, כ400 מ"ג חמוציות בכל כמוסה.
אומר את האמת לאחר שהשתמשתי בכמה כמוסות הרגשתי את השפעתן די מהר והייתי מרוצה.
למרות החשש ברכישת המוצרים שלכם, בעקבות הרושם הלא טוב שמגיע מכלל הלקוחות , בכל מה שקשור לתרופות וויטמינים , רכשתי את המוצר באמונה שלמה ,השתמשתי בו ובעקבות ההשפעה המהירה הייתי מרוצה.
אך תחושת הריצוי והשמחה נשארה לזמן קצר.
במשך שבועיים לפחות לאחר מכן לא השתמשתי בכמוסות, כיוון שלא היה לי הצורך בכך, היום בבוקר הייתי זקוקה להן ומה שקרה כשפתחתי את הצנצנת זה שפגשתי בכמוסות שהתכולה שלהן התכווצה ,בכמעט חצי ואפילו יותר בחלק מהכמוסות.
אשמח לציין שנהניתי רק משש כמוסות , מתוך 30 כמוסות שיש בכל החבילה.
הייתי בשוק ממה שקרה להן, התאריך תפוגה היה רחוק, שמרתי אותן במקום קריר ויבש , היכן שכולנו שומרים תרופות ולא האמנתי שפגשתי בכמוסות שהיה בהן 400 מ"ג חמוציות שבועיים קודם וכעת יש בהן פחות מחצי מהכמות.
לבלוע אותן כפי שהן לא רציתי , כשהרוב המכיל זה הציפוי ולא המילוי.
רצתי לסופר –פארם בקניון חולון, לא הייתי בטוחה אם לקחת שוב את הכמוסות אך חשבתי לנסות שוב.
מה שקרה היה זה שבבית המרקחת ,היכן שזיכו אותי על המוצר, הציעו לי זיכוי על סך המחיר הנמוך ביותר שהיה המוצר באותו החודש, זה מכיוון שלא באתי עם קבלה , שזה מכיוון ששילמתי במוזמן ואחרי שבוע בערך כבר לא החזקתי בקבלה.
האמת היא שציפיתי שאקבל מוצר כנגד מוצר, את אותו מוצר שוב
ושלא אצטרך להוסיף עליו עוד 25 שקלים, הרי זה אבסורד, זה לא שאני אשמה במוצר הפגום או ברמת איכות המוצרים שלכם.
אך שם לא התווכחתי, חשבתי שאולי זה לטובה שלא אסתבך עם עוד מוצר שכזה וחוץ מזה שהיה תור ארוך מאחורי ואני לא עושה סצנות ולרוב מניחה ומוותרת.
אך בדרכי הביתה עם חמוציות חדשות , של חברה אחרת כמובן , שרכשתי מהסופר –פארם רק בגלל דחיפות הצורך שלי בהן , חשבתי לי שאליכם אוכל לפנות , ואין צורך שהייתי יושבת על עובדים שעושים מה שאומרים להם , הרי האחריות בסופו של דבר שלכם , חברת לייף.
את המוצרים שלכם לא ארוץ לקנות כעת , זה בטוח ,
אך מבקשת את הנ"ל לטיפולכם
בתודה , מיכל .
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
אנו מודים לגב' צרפתי על פנייתה.

מדיניות החזרת המוצרים בסופר-פארם ליברלית במיוחד. אנו מאפשרים החזרות של מוצרים שנרכשו בסופר-פארם עד 60 יום מיום הקניה כנגד הצגת חשבונית הקניה או אישור החלפה או כרטיס אשראי שבו נרכש המוצר.
במידה והלקוח לא מציג אחד מהנ"ל, ההחזר הוא ע"פ מחירו של המוצר במבצע הנמוך שנערך ב- 60 יום האחרונים.

מבירור שערכנו, נמסר כי צוות הסניף פעל בהתאם לנהלים.
יחד עם זאת, שרות טוב מתבטא ביכולת להפעיל שיקול דעת ואנו מתנצלים במידה ולא פעלו כך.

על מנת לשפר תחושות הלקוחה ולתקן את הרושם שנוצר, שמחנו לשלוח לביתה שוברי מתנה, ממיטב מוצרי לייף.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה