פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחראית משמרת תקפה אותי מילולית ודחפה אותי נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון כתובת:
תיאור הבעיה:
בשעה 19:56הייתי עם בתי בסניפכם במטרה לקנות מוצרים אישיים, פניתי אל הקופאית אלה גלסטיאן , אשר סיימה לעשות לי חשבון על סך 862.35 , רשמתי לה צ'ק על פי המקובל והידוע לי(חשוב לציין שלא התבקש ממני לחכות לפני מילוי הצ'ק, ברצוני להוסיף כי אני לקוחה קבועה בסניף הדר) הקופאית קראה לאחראית משמרת אשר עשתה את מה שצריך והוציאה לי קבלה והחתימה את הצ'ק כי נבדק ,ופתאום אמרה לי היום זה 30 ולא 29 , אמרתי בסדר אבל אני מקווה ששמת לב שהצ'ק רשום לחודש מאי. ואז היא התחילה להגיד לא זה לא טוב ,ושאלתי אותה למה לא אמרתם לפני שכתבתי את הצ'ק הייתי משנה , ואז היא אומרת את לא שאלת וזה התפקיד שלך (בטון גבוה וחוצפן ),, אמרתי סליחה זה עבודה שלכם להעיר לי והוספתי שכנראה את לא יודעת את העבודה שלך ,והיא התחילה להגיד לי את תלמדי אותי מה עבודה שלי? בצורה בוטה ומעליבה עם תנועות בידיים ובפנים , ואני נורא נעלבתי וצעקתי עליה שהיא פונה אלי בצורה מעליבה ואז הגברת אומרת אני אעיף אותך, ומכאן העניינים הדרדרו , ואמרה "אני לא ארד לרמה שלך" עניתי לה ב"את מכירה אותי בכלל שתקבעי את הרמה שלי?" , וגם ויש עדים (אני מקווה שידברו אמת) ואז היא אמרה "אם אנחנו לא בחנות הייתי מזיינת אותך, ואף הוסיפה כי " אעיף אותך מהחנות והיא שלי. זו החנות שלי"
אני מודה שצעקתי כהגנה אני מודה שהקול היה גבוה מרוב עלבון ,אבל מכאן עד לאיומים שלה. ונוסף לכל הזמינה לי משטרה , לפני שאפנה לבית משפט אני מקווה שלא אצטרך ובקשתי שתבדקו את הדברים לעומק ותחקרו את האנשים וגם יש בטוח מצלמות שרואים את הכל ,
כולי הערכה לסופר פארם והשירות שלהם במיוחד סניף הדר שאני לקוחה קבועה בו , בתקווה שתטפלו בעניין בהקדם האפשרי
עילבון ו סוג הנזק :
אשמע מכם פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' שאהין, כפי המתואר לעיל.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אנו מתנצלים על תחושותיה של הלקוחה, כפי שתיארה בפנייתה.

מבירור שערכנו עם צוות העובדים שנכח בעת ביקורה של הלקוחה בסניף, נמסרה לנו גירסה שונה מזו שציינה.

יחד עם זאת, למען הזהירות בלבד, נדאג לחדד את נהלי איכות השרות בקרב צוות עובדי החנות.

אנו תקווה כי בביקוריה הבאים של הלקוחה בסניף, תזכה להנות מחווית קניה מהנה ואיכותית, כפי שנהוג ברשת סופר-פארם.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה