פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מעליב ומשפיל מצד עובדת הסניף. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
undefined כתובת:
רמת גן- כופר הישוב, רחוב ביאליק מתחת לבלוק באסטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני אורלי ואני מנהלת מוקד שירות טלפוני. יש לי נציגה - בחורה מקסימה בשם יעל אשר לה נכות מסויימת בידיה אשר ניראת לעין ככף יד קצרה ואצבעות קצרות. יעל הייתה אתמול (ה- 26.2.2006) בסביבות השעה 17:30 בסניף המדובר של סופר פארם על מנת לקנות תרופה ממרשם. גברת בכניסה לסניף ביקשה ממנה את המרשם על מנת לצלם אותו ולתת לה מספר שתוכל להמתין בתור. הגברת הנכבדה אמרה לה שהיא כבר תתן לה את המספר אבל עוד רגע כי היא מפחדת, שידיה מבהילות אותה. היא המשיכה והתמהמה לתת לה את המספר יעל אמרה ניסתה לזרז אותה ושוב הגברת השיבה לה: "רגע! זה מפחיד אותי" כאשר המרשם של יעל והמספר שלה בתור נשאר בידה של הגברת. יעל נאלצה לקחת את המרשם והמספר מידיה של הגברת - וכל זאת קורה כאשר יש אנשים סביבה הרואים את המתרחש.
איש אינו יכול לומר לאותה גברת נכבדה מה להרגיש, אך מן הראוי שתשמור בלבה את אשר היא חשה.
ברצוני לציין שיעל היא בחורה אנטלגנטית, נעימה וחכמה. אין שום סיבה שעובדת הסופר פארם תשפיל אותה, תעליב אותה ותתן לה תחושה כל כך רעה.
אני בתור מישהי שעוברת איתה כועסת מאוד בשמעי את המקרה המזעזע. אולי זה היה מתקבל על דעתי אם איש ברחוב היה מדבר אליה כך- לא חסר אנשים עלובים ברחוב.. אבל עובדת בסופר פארם מייצגת את הסופר פארם, ולתומי חשבתי שזוהי רשת המכבדת את עצמה.......
עוגמת נפש סוג הנזק :
בהחלט איני מתכוונת לחשוב על פיתרון עבור סופר פארם, פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה