פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בגד ים פגום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה קבועה של סופר פארם ומחזיקה בכרטיס לייף סטייל, אני רוכשת המון בחנויות הרשת.
בתאריך 25.4.2012 רכשתי לבתי התינוקות בגד ים אוברול בצבע ורוד לתינוקות. מכיוון שהיא תינוקות לפני שימוש בכל בגד אני קודם כל מכבסת ואז נותנת לה ללבוש אותו, שבוע שעבר כיבסתי את בגד הים עם עוד פריטים של הילדה ובסיום הפעולה שלה נדהמתי לגלות שירד צבע על חלק גדול מהבגדים שהיו במכונת הכביסה.
אני חייבת לציין שמדובר במכונה שלמה רק של התינוקות, יוצא מזה שהיו שם מס' פריטים רב.
לפני שנתיים רכשתי את אותו בגד הים בצבע כחול לבני הגדול ולא קרה לו דבר, ואני משתמשת באותה מכונת כביסה באותה הטמפרטורה (30 מעלות).
פיצוי על הפריטים שנפגמו פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' אינגידאשט, כפי המתואר לעיל.

אנו בסופר-פארם מקפידים על סטנדרטים גבוהים במיוחד בעת בחירת מגוון המוצרים עבור לקוחותינו, ממיטב החברות המובילות.

המוצר שציינה נחשב למוצר באיכות גבוהה במיוחד ונמכר עד כה ללקוחות רבים לשביעות רצונם המלאה.

יחד עם זאת, על מנת לשפר תחושותיה ואת הרושם שנוצר, שמחנו לשלוח לביתה, כרטיס מתנה בסך 150 ש"ח, למימוש ברשת סופר-פארם.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה