פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציג המכירות של לייף סטייל רימה את אימי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
אימי אישה נטולת אמצעים כבת 60, לקוחה בסופר פארם.
היא קנתה מספר דברים בסופר פארם,בזמן התשלום הקופאית אמרה לה "לא חבל שאת קונה את הדברים האלה בלי הנחה? גשי לבחור כאן (נציג המכירות של לייף סטייל) והוא יעשה לך כרטיס הנחה.
אימי ניגשה אליו והוסבר לה שזה כרטיס מועדון שעמניק לה שנתיים הנחות ובתום השנתיים תחליט אם היא מעוניינת לעשות כרטיס אשראי.

*לא הוסבר לה שזה כרטיס אשראי וזו הנקודה!
היום באתי לבקר אותה והיא סיפרה לי שעשתה כרטיס מועדון ומיד שאלתי האם זה כרטיס אשראי והיא אמרה שלא, שאלתי מה היא מילאה ומה קיבלה, היא אמרה לי שאת פרטיי חשבון הבנק וראיתי דף שצירפו לה לקבלת הקנייה שזה בעצם דף המפרט את עמלות כרטיס האשראי של ישארכרט

האם ככה ניראת המדינה שלנו? שנציג מכירות של לייף סטייל יחתים אישה בת 60 על כרטיס אשראי ללא ידיעתה ותחת הסבר כוזב שזה סך הכל כרטיס מועדון שנותן הנחות??
אילו ידעה אימי שזה כרטיס אשראי הריי שמראש לא הייתה עושה.
עוד אוסיף ואסביר שטרם הגיע כרטיס אשראי.
ברגעים אלו כשאימי מבינה שרומתה ע"י נציג המכירות וע"י הקופאית שחשבה לתומה שהם "באו לטובתה" היא מרגישה מאוד רע.

אני שוקלת לפנות לתביעות קטנות באם לא אקבל פיצוי ראוי

*הפרטים שמיליתי מטה הם שלי,אימי לא יודעת להיכנס לאינטרנט ולהתעסק בכל הקשור למדיה לכן אני מטפלת בזה.
שמה הוא מרים מסיקה וליתר פרטייה למען בדיקת הנושא צרו עימי קשר
עוגמת נפש סוג הנזק :
אנו דורשים ביטול מיידי של הכרטיס (טרם הגיע הכרטיס),ופיצוי כספי על סך 4000 על עוגמת נפש פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא על אי הנוחות והרושם שהתקבל.

מועדון 'לייף סטייל' הוקם לפני למעלה מעשור ומשרת בנאמנות כ-300,000 לקוחות מידי חודש. לקוחות LifeStyle הינם הלקוחות המועדפים של רשת סופר-פארם וזוכים להינות מהטבות, הנחות ומבצעים ייחודיים להם וכן מימי מכירות מיוחדים.

כאות למחויבות ההולכת וגוברת כלפי לקוחותינו, הצענו הטבה אטרקטיבית במיוחד למצטרפים למועדון ולמשדרגים לכרטיס לייף סטייל פלוס. הטבת הצטרפות השווה לשלוש פעמים, ממוצע הרכישות של מוצרי לייף ברשת סופר-פארם, כמו כן, ללקוח יינתן פטור למשך שנתיים מתשלום דמי כרטיס.

אנו שבים ומביעים את צערנו במידה ואירעה אי הבנה כלשהי.

למען הזהירות, בעקבות פנייתה של הגב' מסיקה, דאגנו לחדד את הנושא בקרב צוות העובדים.

על מנת לשפר ולו במעט את תחושות הלקוחה, שמחנו לשלוח לביתה סט ספא, ממיטב מוצרי לייף.

אנו תקווה כי תהנה מהטבות המועדון ותזכה ליהנות מחווית קניה מהנה כפי שנהוג ברשת סופר-פארם.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה