פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש והאשמת שווא נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
פניות הציבור סופר פארם כתובת:
הנהלה ראשית פניות הציבור סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תלונה ב18-6 ניגשתי לסניף סופר פארם במתחם עפולה,כלקוחה קבועה , נעמדתי מול דוכן של קלרינס והתנסתי באיפור אחזתי דוגמית של שמפו הדיילת אמרה לי שזה לא אפשרי לקחת את זה אז החזרתי לה לאחר מיכן אני שומעת אותה עם הדיילות אומרת"אני ממש עצבנית תרגיעו אותי "...... וציינה גם "פוסטמה" לעברי(יש עדי ראייה )) נגשתי אליה ושאלתי סליחה יש בעיה?? והיא מלינה כן את רצית לגנוב בנוכחות כל העוברים ,אמרתי סליחה והיא אומרת כן את רצית לגנוב את הדוגמית, הייתי ממש נסערת ופגועה ,אחראית מטעם הסניף בשם לאה התקשרה להתנצל וזה לא מספק אותי, היא העלילה עליי קראה לי גנבת בנוכחות אנשים וגם פוסטמה , מאוד נפגעתי והתביישתי היא הביכה אותי ברבים דיילת בשם אתי בר , סניף סופר פארם במתחם עפולה , אני לא אעבור על ההשפלה והעוגמת נפש שנגרמה לי בשתיקה אני אפנה לבית משפט לתביעות קטנות אני מאוד פגועה מהמקרה לא יכלותי לישון יומיים היא מאוד הביכה אותי ופגעה בי הייתי מזועזעת .
עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' ברזאני, כפי המתואר לעיל.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אין ספק כי המקרה כפי שתואר על ידי הלקוחה הינו חריג.
אנו מתנצלים על התחושות והרושם שהתקבל.

מבירור שערכנו, לעובדת לא הייתה כל כוונה לגרום לה לאי נוחות ובמידה ונעשה כן, הביעה התנצלותה הכנה.
למען הזהירות, ביקשנו מהעובדת לנהוג במירב הרגישות והסבלנות בעת מתן שירות ללקוחותינו בעתיד.

שמחנו לשמוע כי מנהלת מחלקת הקוסמטיקה, שוחחה עם הלקוחה והתנצלה באופן אישי.

בהמשך לשיחתנו הטלפונית עם הלקוחה, על מנת לשפר ולו במעט תחושותיה, נשמח לשלוח לביתה שי. לשם מימוש הצעתנו, נשמח באם תצור עימנו קשר בטלפון 09-9725151.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה