פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מנהלת משמרת< נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רמז נתניה כתובת:
רמז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי לסניף רמז בנתניה עם אשתי אשתי לקוחה קבועה של הסניף אני המתנתי לתור בבית מרקחת.
ואשתי היתה במחלקת קוסמטיקה עם הבנות שכולם מכירים אותנו באופן אישי יש לצין שאנו לקוחות של שנים ואשתי נוהגת לרכוש בסניף זה במאות שקלים בחודש
מכון שהתור היה ארוך מהרגיל שאלתי אפא השירותים אחת העובדות הצביעה לי את הכיוון היגעתי לדלת עם סמל המראה שירותים נכנסתי ולפתע הדלת נפתחה מאחורי
ופונה אלי בחורה ששמה הילה ומבקשת ממני לצאת החוצה בטענה שפה אין שירותים שאלתי אותה איפוא השרותים ואני כבר לא יכול להיתאפק אני מרגיש שהפיפי בורח לי והיא בשלה אין פה שירותים אני הופתעתי מהצורה בא היא דברה ששאלתי מי את היא ענתה בצורה בוטה מנהלת ממשמרת וקוראים לי הילה
יש לציין שלא חשוב אם יש שירותים במקום או אין !עובדת כזאת זה הדבר האחרון שהיתי רוצה להיתקל שוב !
ואם אין לכם שרותים במקום זה מין הראוי שתידאגו לזה כמדומני זה מחויב מטעם רישיון העסק
מה שאני טוען כרגע שעד שמצב זה לא יתוקן מול העובדת אני ואשתי לא נגיע לסניפכם .אני המתין לתגובתכם !!!ואני שומר לעצמי את הזכות להרחיב את תלונתי לגורמים הרלונטים ולחברי הרבים בעיר ודבר זה יסב לכם נזק עצום
אני פעם ראשונה בחיי מתלונן על עובד או מנהל ולא שלא נתקלתי . אני פשוט לא הטיפוס המתלונן
והפעם הרגשתי מושפל אין מול אשתי .והעובדות שלכם שנכחו במקום.
מה בסך הכול רציתי לעשות פיפי
עלבון סוג הנזק :
אומנם נתניה .גם אני מפה. אבל יכול להיות אחרת פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן-מנהלת מח שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתו של מר גולן, כפי המתואר לעיל.

בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בשרות ללקוחות ושיפורו באופן מתמיד.

הוראות משרד הבריאות אינן מאפשרות שימוש בשירותים הממוקמים בבתי המרקחת.

יחד עם זאת, שירות טוב מתבטא ביכולת להפעיל שיקול דעת וגמישות במקרים חריגים.

אנו מתנצלים במידה והדברים לא נמסרו ללקוח בצורה אדיבה וברורה בעת ביקורו בסניף.

שמחנו לשמוע כי מנהל הסניף, מר אביב, שוחח עם הלקוח והתנצל באופן אישי.

אנו תקווה כי בביקורו הבא בסניף, יזכה הלקוח להנות מחווית קניה מהנה ומשתלמת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה