פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת שירות מחברת אלסנדרו בסופרפארם נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון אדר, ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
אתמול בתאריך 1.07.12 נגשתי לסניף של סופרפארם בקניון אדר בירושלים. חברה שלי רצתה לנסות שמן לציפורניים לצורך הזזת עור סביב ציפורן. ניגשה אלינו בחורה שמייצגת חברה של ציפורניים אלסנדרו. היא הציע לנו לנסות את תכשיר שלהם ומרחה לי ולחברה שלה את השמן. לאחר מכן התחילה להזיז את עור עם אותו מכשיר בלי חיטוי . אחר כך היא לקחה את מכשיר לגזירת עור הציפורן והתחילה לגזור לי ויצא לי דם. קיבלתי פד עם אלכוהול. קודם כל אני רוצה לציין שכל הטיפול היא עשתה בעמידה , ושנית האם היא עשתה חיטוי לפני זה או לא אין לי מושג. היא לא עשתה חיטוי בני וחברה שלי. אני מקווה מאוד שלא נדבקתי במחלה כלשהי. ושלישית למה לבחורה לא עשו הדרכה איך לטפל בציפורניים.
לדעתי אלו הם נהלים בסיסים של משרד הבריאות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' כץ, כפי המתואר לעיל.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

מבירור שערכנו, נמסר כי אביזרי הטיפול שציינה הלקוחה, נמצאים באופן מתמיד בסטרליזטור, המעניק חיטוי ושומר על הגיינה טרם השימוש על ידי הלקוחה.

שמחנו לשמוע, כי מנהלת מחלקת הקוסמטיקה, שוחחה עם הלקוחה וטיפלה בפנייתה באופן אישי.
כמו כן, הזמינה אותה לסניף לקבלת ערכת גרלן, על מנת לשפר תחושותיה.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה