אושרת נבו כהן- מנהלת מ |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' כץ, כפי המתואר לעיל.
אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.
מבירור שערכנו, נמסר כי אביזרי הטיפול שציינה הלקוחה, נמצאים באופן מתמיד בסטרליזטור, המעניק חיטוי ושומר על הגיינה טרם השימוש על ידי הלקוחה.
שמחנו לשמוע, כי מנהלת מחלקת הקוסמטיקה, שוחחה עם הלקוחה וטיפלה בפנייתה באופן אישי.
כמו כן, הזמינה אותה לסניף לקבלת ערכת גרלן, על מנת לשפר תחושותיה.
אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
|
תגובה: |
ראה לעיל. |
פתרון: |
|
|