פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיון ועוגמת נפש נושא התלונה:
‏שבת ‏30 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
יכין סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי , 29.6.12 נכנסתי לסניף סופר פארם יכין סנטר בפתח תקווה לערוך קניות.
בסיום החשבון שאלה אותי הקופאית אם אני מעוניינת לרכוש אוהל משחק לילדים והשבתי בחיוב. היה לי כרטיס מתנה ע"ס 50 ש"ח אותו קיבלתי ליום הולדתי מתנת סופר פארם היות ואני לקוחת לייף סטייל ומימשתי את הכרטיס באותו מעמד.
באופן כללי, אני תמיד בודקת את החשבון ביציאה, אך במקרה זה הייתי עם בני התינוק ולא התאפשר לי. בבית ראיתי שחייבו אותי פעמיים על האוהל ובנוסף הייתה טעות מחיר לרעתי באחד המוצרים ממנו רכשתי 3 יחידות.
במוצ"ש, 30.6.12, ניגשתי לסניף, מנהלת משמרת ביצעה את הזיכוי ואמרה לי שלא מגיע לי זיכוי מלא אלא יחסי כי השתמשתי בכרטיס מתנה..... הלו.....
כמובן שזה לא ראוי לכל הדעות!!! אתם טעיתם בחשבון לרעתי וכאשר שילמתי את הטעות, שילמתי "טעות במחיר מלא" ואילו עכשיו אני צריכה לקבל זיכוי יחסי כי השתמשתי בשובר מתנה??? המתנה היא שלי! ואם אתם לא הייתם טועים הייתי מקבלת אותה במלואה כפי שמגיע לי אז עכשיו אני צריכה לשלם על טעות שלכם???
איפה כתוב הטמטום הזה???
הסברתי זאת לאחראית משמרת והיא מתווכחת איתי בנוכחות אנשים שאני טועה!
בנוסף הייתי עם בני בן ה -7 שאפילו הוא הצליח להבין את הטעות בחשבון פשוט!!!!
וממש בושה שלמנהלת משמרת לקח קצת יותר זמן להבין את זה.....
קצת לא אחראי מצדכם לקחת ילדה שסיימה תיכון לתפקיד מנהלת משמרת. יש לוודא שהיא מסוגלת להתמודד עם בעיות מסוג זה ולא רק להצמיד לה תג לחולצה שכתוב עליו "מנהלת משמרת"...
לאחר מספר פעמים שהסברתי , היא בסוף הסכימה איתי שאין היגיון בדבר אבל אמרה שכך המערכת מזכה והיא לא יכולה לעשות כלום....
ושאני יכולה לפנות לשירות אם אני רוצה.....
אמרתי לה שתעשה מה שהיא יכולה ושתיתן לי כבר ללכת משם עם כל הבושה שנגרמה לי שאנשים מסתכלים על הויכוח מהצד....
אז הנה אני פונה ואומרת לכם שזו הייתה ממש בושה לרשת סופר פארם !!!
אני לקוחה קבועה של הרשת וגם כך לא מעט פעמים יש לי טעויות בחשבון ואני חוזרת שיתקנו את החשבון, אבל להתווכח על משהו שהוא לא נכון ולנסות לשכנע אותי שכך צריך להיות זה כבר שיא השיאים !!!
כמובן שאני דורשת פיצוי על המעוות !!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' סריקוב, כפי המתואר לעיל.

בסופר-פארם אנו מאמינים בהוגנות צרכנית, ומשכך אף היינו לגוף הראשון שנטל על עצמו והתחייב לכללי אמון הציבור.
כחלק מכך, אנו משקיעים מאמצים רבים בהדרכות בנושא העלאה והורדת מבצעים, אופן תמחור המוצרים, חשיבות הקדשת תשומת הלב בעת עריכת החשבון ועוד.

אנו מתנצלים במידה והלקוחה חוייבה פעמים שלא לצורך.

שמחנו לשמוע, כי מנהלת הסניף, הגב' זרגרי כדריה, שוחחה עם הלקוחה והזמינה אותה לסניף לקבלת ההפרש.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.

תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה