פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכנים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב רוטשילד פתח תקווה כתובת:
בית אמריקה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב8.7.12 התקשרתי לסניף סופר פארם ברחוב רוטשילד (סניף בית אמריקה) שבפתח תקווה, ביקשתי לברר עם העובדים האם המבצע של חיתולי פמפרס 5 חבילות נשיאה ב- 100 ש"ח תקף לכל השלבים, נענו לי בחיוב. אציין שביקשתי לקנות את שלב 1 הנקרא new born.
השארתי את התינוק שלי עם בייבי סיטר, ניגשתי לאחר מכן לסניף, וכבר בקופה המבצע לא היה תקף לשלב 1 new born וכן גם לא מצויין על מודעת המבצע בסניף שזה לא כולל!!! ביקשתי לקרוא לאחראי משמרת, שחזר ואמר שזה לא כלול במבצע ואין לו מה לעשות בעניין, ולשאלתי האם יש מישהו שאחראי מעליו, נאמר לי שאין מישהו מעליו.
לסיכום ביזבזתי זמן יקר, ונגרמה לי עוגמת נפש מכך שהיה תור של אנשים מאחורי שהתחילו לצעוק עליי שאני אעזוב את זה ואצא. צר לי שזה מה שקורה שלא מיידעים את העובדים במבצעים שנעשים בחנות בה הם עובדים, ועונים סתם תשובות למרות שמתקשרים מראש ומבררים! ומטעים את הצרכנים!!!

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' חכים שמיר על כי לא עלה בידה לממש את המבצע שציינה.

בסופר-פארם אנו מאמינים בהוגנות צרכנית, ומשכך אף היינו לגוף הראשון שנטל על עצמו והתחייב לכללי אמון הציבור.
כחלק מכך, אנו משקיעים מאמצים רבים בהדרכות בנושא העלאה והורדת מבצעים, אופן תמחור המוצרים, חשיבות הקדשת תשומת הלב בעת עריכת החשבון ועוד.

אנו מתנצלים במידה ונפלה אי הבנה כלשהי.
יחד עם זאת, שמחנו להזמין את הלקוחה לסניף וליהנות מהמבצע שציינה לשביעות רצונה המלאה.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה ומשתלמת.

תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה