פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן מחיר מוזל כפי שמוצג ואי קבלת שירות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך ה 3.7.12 ניגשתי עם אימי לסניף הסופר פארם הנמצא בקניון גירון באשקלון ע"מ לרכוש מס' מוצרים נדרשים. בבואנו לקופה ע"מ לשלם הבחנו בשילוט מבצע הנמצא על גבי סלסלה מלאה במוצרי "ספיד סטיק" הן לגברים והן לנשים מסוגים שונים ובצבעים שונים במחיר של 19.99 ₪ ליחידה במקום מחיר המצוין באמצעות מדבקה על גבי המוצר ע"ס 31.99 ₪.
מאחר ומוצר זה נדרש לשימוש לקחתי "לידי ספיד סטיק" וניגשתי לקופה על מנת לשלם. התשלום בוצע באמצעות כרטיס "לייף סטייל" ע"ש אימי רינה סוסן . לאחר קבלת החשבונית ועוד בטרם עזבנו את הסניף , ראינו כי חויבנו על המוצר במחיר מלא וכי המחיר המוזל לא נרשם . ניגשתי מיד לקופאית והסבתי את תשומת ליבה לטעות . היא בדקה במחשב ומסרה לי שהמוצר שלקחתי אינו משתתף במבצע. הופתעתי מאוד הרי יש שילוט וסלסלה מלאה בין היתר במוצר הזה. היא מאידך היתה מאוד אטומה לדבריי ובנחרצות מסרה כי המוצר אינו משתתף במבצע. לא התייאשתי , ניגשתי לסלסלה , לקחתי את השילוט ואף הראתי לה כי לא מצוין מק"ט \ מספרים ספציפיים של מוצרי ספיד סטיק אלא רשום במפורש ואני מצטטת מתוך השילוט "לידי ספיד סטיק\ספיד סטיק דאודורנט ג'ל ב-19.99" וזהו ! כך בדיוק השילוט ע"ג לוגו של SUMMER SALE , אין מספרים קטלוגים של מוצרים המשתתפים ,אין אותיות קטנות ,בזו הלשון בדיוק רשום ע"ג השילוט.
יובהר, צילמתי באייפון שברשותי את השילוט וכל עת שרק תרצו אציג ואראה לכל דורש זאת כך שדבריי אמיתיים , לעולם לא אשקר ובטח לא בשביל 12 ₪.
בשלב זה כשהצגתי בפניה את השילוט היא קראה לאחראי, כעבור מס' דקות הגיע מנהל המשמרת העונה לשם "אביעד" , הצגתי בפניו את המקרה הראתי לו את השילוט ואת החשבונית שחויבתי במחיר מלא והוא מאידך בקרירות ובנחרצות – המוצר שלקחת לא במבצע הזה!
ניסתי להסביר לאביעד שהשילוט אומר אחרת, הוא ברור וקריא בעברית תשובתו היתה עברית כנראה שפה קשה ?! ?! נדהמתי , שאלתי אותו מדוע הסלסלה מלאה במוצר ה"לידי ספיד סטיק" כפי שרכשתי אם הוא לא במבצע ? אביעד ענה שכנראה לקוחות השאירו אותו שם . עוד יותר מזועזעת הייתי, אם לקוחות השאירו שם אז אחריותכם לקחת ולהחזיר למקום הנכון לא להשאיר שם ולהטעות לקוחות, אני בטוחה שהרבה לקוחות רכשו את המוצר הזה ולא הבחינו במחיר כשיצאו מהחנות וגם כאלו שהבחינו ויתרו בפניה אל הסופר פארם,כי מי יפנה בשביל 12 ₪ ?!
יתרה מזאת, בחשבונית מס' 3693114 שם המוצר : "ליידי ספיד סטיק" הוא לא רשום אחרת , הוא רשום בדיוק כמו בשילוט אז מדוע הוא לא משתתף במבצע. כל ניסיונותי להסביר לאחראי נבלמו בכך שאני מפריעה בקופה ושאעזוב את המקום כי אין מה לעשות והמוצר לא במבצע.
ראוי לציין כי הוצע לי לבטל את הרכישה ולקבל זיכוי כעבור חודש באמצעות כרטיס הלייף סטייל של אימי אך כפי שרשמתי בתחילת מכתבי, זהו מוצר נדרש שאני משתמשת בו ולכן הצורך בו היה הכרחי אך לרגע לא התכוונתי להעביר זאת בשתיקה וברצוני להתלונן על כך. להתלונן על הטעיית הציבור שלא בתום לב. אי מתן שירות, אי קבלת זיכוי על ההפרש ובטוחני שיש עוד לקוחות שנפגעו כמוני , אם היו יכולים לאתר אותם עפ"י חשבוניות הרכישה סביב תקופת המבצע, היה ראוי להחזיר להם את ההפרש.
בשולי דבריי אציין כי מנהל משמרת תפקידו להעניק שירות מיטבי עבור הלקוח. אני , אימי וגיסתי שנכחו במקום יכולות להעיד שנפגעתי נחרדות מדרכו , מדבריו, מזלזולו של אביעד.
ב 3.7 חגגתי את יום הולדתי ה 33 , האירוע קרה באמצע יום כיף עם אימי , יום הולדת. האירוע הנ"ל השאיר לי טעם מאוד רע לאותו היום ולקח לי זמן לבלוע את הגלולה המרה ולהגיע למועד העברת מקרה זה אליכם לבירור ולטיפול.
אני מצפה שאירוע זה ייבדק בקפידה על כל המשתמע מכך .בתודה מראש על סיועכם , קארין



התנצלות מהסופר פארם כמו כן מהעובד אביעד , זיכוי על ההפרש ואם ניתן זיכוי לקוחות נוספים שרכשו כמוני במחיר מלא פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא על אי ההבנה שנפלה באשר לתנאי המבצע, כפי שציינה הגב' סוסן בפנייתה.

בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים כדאיים וייחודיים ללקוחותינו. ניתן לעקוב אחר מבצעים אלו בעלוני הפרסום של הרשת ובעיתונות.

אנו מקפידים לפרט את תנאי המבצעים בכל פרסומי הרשת ובשילוט המדפים בחנויות, על מנת למנוע אי הבנות ככל שניתן.

יחד עם זאת, שמחנו לזכות את הלקוחה בגין ההפרש שציינה ולשלוח לביתה חבילת שי במטרה לשפר תחושותיה.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה ומשתלמת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה