פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה ממושכת בבית מרקחת נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
בבית המרקחת של סניף סופר פארם בקניון מרגליות בהוד השרון, חיכינו אתמול 50 דקות לתור שלנו, וכשהגיע תורינו, התבשרנו שהתרופה לא נמצאה, למרות שהיא קיימת במחשב, היא לא נמצאת בחנות (לאחר חיפושים של הרוקחת שלקחו עוד 10 דקות).

כלקוחה ותיקה של סופר פארם ולייף סטייל, אני מזועזעת מהשירות שקיבלנו ומההתנהלות הלקויה של בית המרקחת בסניף זה.
טיפול בבעיה בסניף המדובר ופיצוי על הזמן שלי. פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
בסופר-פארם אנו מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אנו משקיעים מאמצים רבים ומתמידים על מנת לשפר את השרות ולקצר את משך ההמתנה בתור בבית המרקחת.



הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' ואקנין, כפי המתואר לעיל.

שמחנו לשמוע, כי מנהלת הסניף, הגב' דה וריס, שוחחה עם הלקוחה והתנצלה באופן אישי על המקרה.



גב' דה וריס, הדגישה בפנינו כי תדאג לחדד את נהלי איכות השרות בקרב צוות עובדי הסניף.

ואנו מקווים כי בביקורה הבא של הגב' בסניף, תזכה להנות מחווית קניה כפי שנהוג ברשת סופר-פארם.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה