|
|
|
|
|
|
המתנה ארוכה בבית המרקחת |
נושא התלונה: |
יום רביעי 18 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
ז'בוטינסקי 28 |
כתובת: |
באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
נוצר תור של אנשים ארוך שלא זז. מאחורי הדלפק עובדת ללא ניסיון עם רוקחת אחת. כשפניתי אליה נאמרלי שהקורחת בכלל מסניף אחר.
חיפשתי את האחראי, נאמר לי שמנהלהסניף איננו. דיברה איתי אחראית משמרת שבמקום לשמוע אותי ולזרז את השירות החלה לתרץ את העיכוב בתירוצים ילדותיים ושאלות לא מקצועיות כמו "מה את רצה שאעשה? לתת להן מכות בטוסיק כדי שיזדרזו". בסוף הלכת לבית מרקחתשל הכללית....חבל
|
זמני המתנה קצרים יותר ושירות הוגן יותר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סופר פארם שירות לקוחות
, תגובה:
|
אושרת נבו כהן- מנהלת מ |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לקרוא על אי הנוחות שנגרמה לגב' זיתונה, כפי המתואר לעיל.
שמחנו לשמוע כי מנהלת הסניף, הגב' פולישצ'וק, שוחחה עם הלקוחה והתנצלה באופן אישי.
אנו נמשיך להשקיע מאמצים רבים ומתמידים על מנת לשפר את השרות ולקצר את משך ההמתנה בתור בבית המרקחת.
|
תגובה: |
ראה לעיל. |
פתרון: |
|
|
|