פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שידול לקוחות לרכוש מוצרים של מותג הרשת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

1 במהלך 2011 רכשתי בסניף סופר פארם בתחנה המרכזית בת"א מכשיר אינהלציה בסך של כ- 150 ₪.

2. מאחר וחלק אחד במכשיר חסר, ניגש בעלי לסניף זה בסוף חודש דצמבר 2011 על מנת להחליף
המוצר, אולם שם התעקשו הרוקחים כי ישנו מכשיר טוב ואף מומלץ יותר השייך למותג סופר
פארם–LIFE– אשר שוויו כ- 200 ₪ טבין ותקילין. בהתאם ל"המלצתם" , רכש בעלי המכשיר המדובר.

3. ביממה האחרונה, בעת שימוש במכשיר ע"י בתי בת השנתיים וחצי, נוכחנו לגלות, כי נודף מהמכשיר ריח שרוף ומיידית הפסקנו השימוש בו.

4. היום, 18.7.12, ניגשתי עם בתי, תינוקת בת 3 שבועות לסניף כאמור, על מנת שיחליפו המוצר בשל תקלה חמורה זו.

5. למגינת ליבי וכיסי נתקלתי בשירות לקוי, מביש ומחפיר מצד מנהלת בית המרקחת הגב' מירית
פורת, אשר התנהגה באנטיפטיות מוחלטת, כשם החליטה שאם היא עובדת במקום הכי נמוך בתל
אביב, אזי יש לנהוג בקהל הצרכנים באותו מקום, באותה הדרך והצורה.

6. על אף שחזרתי והסברתי, כי בתי הגדולה, בת השנתיים וחצי חולה, ולכן הנני זקוקה למכשיר בדחיפות כעת, ולא בעוד מס' ימים ו/או שבועות כאשר יחזור המכשיר מתיקון, הלה התעקשה כי המכשיר יימסר לבדיקה ותיקון ובמידה והמכשיר כה דחוף לי, אני מוזמנת לנסוע לחולון להעביר המכשיר לתיקון ובכך לחסוך בזמן יקר.

הופתעתי לגלות שעובדי סופר פארם משדלים הצרכנים לרכוש מוצרים של מותג הרשת במקום מותג אחר.

בנוסף הופתעתי שכאשר מתגלה תקלה חמורה שכזו הם מסרבים להחליף המוצר ומתעקשים רק על בדיקה ותיקון ויתרה מכך, נציג שירות הלקוחות של הרשת, מר אדיר, טוען כי יתכן והתרופות אשר שמים במכשיר הם אלו שגרמו לנזק במכשיר...הזוי ותמוה, שכן המכשיר הרי מיועד לכך...

אודה עבור בדיקתכם את הנושא.

בברכה,

שלי ברמר-צאיג

052-8202580

אסירי ציון 9 ת"א, 66878

החלפת המוצר במוצר חדש או החזר כספי פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' ברמר, כפי המתואר לעיל.

סדרת מוצרי Life מבית סופר-פארם, כוללת מוצרים שנבחרו בקפידה על מנת לספק ללקוחותינו את האיכות הטובה ביותר במחירים שווים לכל נפש.

המוצרים עוברים בדיקות איכות קפדניות ואנו עושים את כל המאמצים על מנת שהמוצרים יגיעו ללקוחותינו במצב תקין ובטוח לשימוש.

אנו מתנצלים במידה וארעה תקלה במקרה זה ובהחלט נדאג לבדוק את המוצרים ולהפיק את הלקחים.

מבירור שערכנו, נמסר לנו כי גב' ברמר פנתה בעבר ישירות לסניף סופר-פארם תחנה מרכזית ת"א אודות תקלה במכשיר אנהלציה שרכשה. ושמחנו לשמוע כי לפנים משורת הדין, צוות הסניף החליף את המכשיר לחדש לשביעות רצונה של הלקוחה.

אציין, כי צוות הסניף פעל בהתאם לנהלי תיקונים של מוצר חשמלי בסניף. אך על מנת לשפר תחושתיה של הלקוחה, לפנים משורת הדין, שמחנו פעם נוספת להעניק לה מכשיר חדש, בהתאם לבקשתה.
אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה