פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב שאול המלך כתובת:
לונדוןהמלכה ונדון מיניסטור סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הלכתי היום (25/7/12) לסניף בלונדון מיניסטור כדי לקנות תרופות נגד שיעול ללא מרשם רופא. בסניף בשעה 20:30 רוקחת אחת על בערך 7 לקוחות מה שאומר לפחות 15-20 דקות לחכות. שאלתי את הרוקחת אם יש עוד רוקחים והיא אמרה שהיא לבד. בחורה שעזרה לה לא רוקחת אז כמובן שאיננה יכולה לתת כלום.
בסניף הזה באופן קבוע אין מספיק כוח אדם וגם אם באים באמצע הלילה צריך לחכות. אני כמובן הלכתי בלי התרופה כי לא מגיע לסניף הזה שפשוט מזלזל בלקוחות שלו לקבל תשלום. אני הלכתי לבית מרקחת פרטי קרוב וקיבלתי שירות הרבה יותר טוב ומקצועי. אני ממליץ לכולם לא לשתף פעולה עם סניף שמבחינתו הלקוח מובן מאליו.

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא על אי הנוחות שנגרמה למר רביבניבא, כפי שתיאר בפנייתו.

בסופר-פארם אנו מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אנו משקיעים מאמצים רבים ומתמידים על מנת לשפר את השרות ולקצר את משך ההמתנה בתור בבית המרקחת.

חלק מבתי המרקחת ברשתנו משרתים מדי יום מספר רב מאוד של לקוחות, זאת נוכח ההסדרים השונים עם קופות החולים השונות, ומיקומם הפיזי של בתי המרקחת, הניצבים בקרבת קופות החולים.

שמחנו לשמוע כי מנהלת הסניף, שוחחה עם הלקוח והתנצלה באופן אישי על הרושם שקיבל.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה