פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיון והטרדה מילולית נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
צים סנטר נתיבות כתובת:
סופר פארם נתיבות צים סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה....הגעתי לסופר פארם שנימצא ליד הקניון בנתיבות(את הכתובת המדיוקת לא יודעת)עמדתי בתור ובבית מרקחת והרוקח אמר לי שאין את התרופה שאני מחפשת אמרתי לו שיברר לי אם יש בסופר פארם שנמצא בצים סנטר הוא בירר לי דרך המחשב ואמר לי שכן התרופה הייתה מיועדת לילד שלי שהוא בן 4 חודשיים היה עם דלקת אוזניים חזקה והיה עם חום של 39 מעלות שהגעתי לסניף בצים סנטר הרוקח אמר לי שאין את המינון ביקשתי לדבר עם מנהלת הסניף ששמה רוית והיא דיברה ממש לא יפה שאין את התרופה והיא לא יכולה לעזור לי ביקשתי ממנה את מספר הטלפון של תלונות הלקוחות והיא אמרה לי גם אם אני יתן לך ותתלונני זה לא יוריד את החום לילד שלך מאז אני מאוד כעוסה כי זו לא גישה ללקוח ומאז אני לא נכנסת לסניף הזה...אני רואה זו בחומרה שעובדת ציבור לא צריכה לדבר ככה ללקוח אני מבקשת לטפל בתלונתי בחומרה רבה ולחזור אליי אחרי שהעיינין יטופל אודה לכם מראש ..אבקש לחזור אליי טלפונית בבקשה
עלבון סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' חיימג'אן, כפי המתואר לעיל.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אין ספק כי המקרה כפי שתיארה הלקוחה בפנייתה הינו חריג.

אנו מתנצלים על התחושות שתיארה.

פניית הלקוחה הובאה לתשומת ליבם של הגורמים המתאימים ברשתנו, לשם עריכת בירור בנושא והפקת לקחים במידת הצורך.

על מנת לשפר ולו במעט את תחושותיה של הגב' חיימג'אן ולתקן את הרושם שנוצר, אנו שמחנו לשלוח לביתה שוברי מתנה למוצרי Life לתינוק.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה