פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול מזלזל בתלונה והטעיית לקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
שד דואני יבנה כתובת:
יבנה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מספר דברים:
1.הגעתי לסניף הקרוב לביתי ביקשתי טיפות ויטמין לתינוק. מיד הוציא הרוקח טיפות של מותג סופא פארם LIFE. סגירת הבקבוקון אינה הרמטית. הנוזל נוזל כל הזמן, האריזה הופכת לאי סטרילית. ולא נעים להשתמש בה מכיוון שהיא שומנית כל הזמן מהחומר שנוזל.
2. הילדים מאוד מתלהבים משמפו של אנגרי בירדס, שוב של המותג LIFE. מכסה השמפו פשוט מתפרק וכל הזמן השמפו נוזל. שוב שימוש באריזות פשוטות מאוד ולא אטומות. מעבר לעובדה שהשמפו כבד ואין לו אחיזה טובה. וכמובן חור יציאת השמפו כל כך גדול על מנת שנבזבז מהר ונרכוש יותר.
3. מגבונים של LIFE מחיר נהדר רכשתי חמישייה.האריזה עם פתיחת המדבקה נקרעת כולה. שוב לא ניתן לסגור באופן סטרילי והמגבונים מתייבשים.
4. לפני כחודשיים יצא מבצע של רכוש מספר מוצרי LIFE וקבל תחתוני דורה או ספיידרמן ב 5 ש"ח? מילאתי סלסלה געתי לקופה, ואין תחתונים. הבטיח לי הקופאי שמחר מחרתיים יהיו. שאקח את המוצרים של LIFE ואבוא לקבל את התחתונים. הרי הבטחתי לילדה.לא רוצה לאכזב. הגעתי למחרת ויום אחר כך. פניתי לסניפים אחרים ואין. נגמר המלאי מצטערים!!!
נמאס לי, ללהיות מפסידנית ולבזבז את כספי. אז פניתי בתלונה על סעיף מספר 3. מה קיבלתי מכתב עלוב הביתה עם פיצוי????לקחת מוצר אחד של LIFE ללא חיוב.
באמת, קצת יותר כבוד ללקוחות.
אני חייבת לעבוד על כך, לא להתפתות למחירים מוזלים. עדיף להוסיף עוד שקל שניים ולהינות מהמוצר.
כספי סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הלקוחה שלעיל.

סדרת מוצרי Life מבית סופר-פארם, כוללת מוצרים שנבחרו בקפידה על מנת לספק ללקוחותינו את האיכות הטובה ביותר במחירים שווים לכל נפש.
המוצרים עוברים בדיקות איכות קפדניות ואנו עושים את כל המאמצים על מנת שהמוצרים יגיעו ללקוחותינו במצב תקין ובטוח לשימוש.
אנו מתנצלים במידה וארעה תקלה במקרים שתיארה הלקוחה ובהחלט נדאג לבדוק את המוצרים ולהפיק את הלקחים.
למען הזהירות, פניית הלקוחה הובאה לתשומת ליבם של הגורמים המתאימים במחלקת מותג הבית לייף, לשם עריכת בירור והפקת לקחים במידת הצורך.

על מנת לשפר תחושותיה של הלקוחה, שמחנו לשלוח לביתה שוברי מתנה ממיטב מוצרי לייף.

אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לשמור על הוגנות ויושרות צרכנית.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה