פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏שבת ‏18 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
בקר 15ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי לסניף על מנת לקנות טיטולים לבנות שלי . היו ברשותי 4 קופונים מהפייסבוק לקניית הגיס ב 40 ש"ח כשהגעתי לקופה המוכרת אמרה לי שאני יכולה לממש רק קופון אחד (למרות שלפני חודש בערך באותו סניף מימשתי 3 קופונים יחד ואף אחד לא אמר לי מילה) ובגלל שהייתי עם גיסתי אז היא אמרה שאני יכולה לקחת רק 2 . כשבאתי לשלם המוכרת אמרה לי שהקופונים לא כוללים את ההגיס החדשים . אני שוב ניגשתי למדף ולקחתי את הסוג הישן.חשוב לציין שלקחתי את החדש רק בגלל שלא היה את הישן במידה שאני צריכה,אז לקחתי מידה לא מתאימה על מנת שיחליפו לי אחרי שעשו לי את ההנחת קופון.לאחר ששילמתי המוכרת קראה לאחראית משמרת כדי לבצע את ההחלפה ואז האחראית ששמה דינה אמרה שאין אפשרות להחליף את הסוג הישן בסוג החדש (דבר שלא נאמר לי קודם) גם על הקופונים לא רשום שזה לא כולל את החדש. אני הסברתי לאחראית שאם היה את הישן במידה שאני צריכה אז הייתי לוקחת ושזה ממש לא משנה לי איזה צבע החיטול.....אבל התשובה שקיבלתי ממנה זה : "תבואי מחר יהיה לנו" . הסברתי לה שאני לא צריכה מחר כי היום יום שבת ואני נתקעתי בלי טיטולים לבנות שלי ואני חייבת את זה עכשיו אבל היא לא היתה מוכנה לבוא לקראתי למרות שהמחיר שרשום על שתי האריזות היה זהה.התשובה שקיבלתי מדינה האחראית היא ש " אין מה לעשות אני מסבירה לך בעברית הכי פשוטה אבל את לא תביני" ככה מדברים ללקוח??? וכל זה קורה כשהחנות מלאה אנשים .קשה לי לתאר את ההשפלה שהרגשתי באותו רגע.... בסך הכל באתי לקנות טיטולים וממש לא משנה לי איזה צבע האריזה. בסוף הבנתי שאני לא מקבלת מענה בסניף הזה וביקשתי לבטל את העסקה . המוכרת זיכתה לי את הכרטיס אך סרבה להחזיר לי את הקופונים. היא טענה שהקופונים כבר נסרפו ואין מה לעשות... אז יצאתי משם ממש פגועה גם לא נהניתי מהמבצע , גם העליבו אותי בצורה הכי מגעילה שיש וגם נשארתי בלי טיטולים לבנות בשבת .אני מבקשת לטפל בנושא בהקדם האפשרי
עלבון סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' מחוטה, כפי המתואר לעיל.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אנו מתנצלים על אי הנוחות והרושם שהתקבל.

שמחנו לשמוע כי מנהל הסניף, שוחח עם הלקוחה ואפשר את מימוש הקופונים, בהתאם לבקשת הלקוחה.

על מנת לשפר ולו במעט את תחושות הלקוחה, שמחנו לשלוח לביתה, שוברי מתנה לתינוק, ממיטב מוצרי לייף.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה