אושרת נבו כהן- מנהלת מ |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לקרוא על אי הנוחות שנגרמה למר שושן.
בסופר-פארם אנו מאמינים בהוגנות צרכנית, ומשכך אף היינו לגוף הראשון שנטל על עצמו והתחייב לכללי אמון הציבור.
כחלק מכך, אנו משקיעים מאמצים רבים בהדרכות בנושא העלאה והורדת מבצעים, אופן תמחור המוצרים, חשיבות הקדשת תשומת הלב בעת עריכת החשבון ועוד.
אנו מתנצלים במידה ונפלה אי התאמה כלשהי במקרה שתואר, ומנחים את עובדי הרשת במקרה מעין זה להשיב מיידית את ההפרש הכספי ללקוח.
שמחנו לשוחח עם הלקוח ולהציע את ההפרש בצירוף שי כנגד הצגת חשבונית רכישה.
לצערנו, על אף בקשותנו החוזרות ונישנות, עד כה, לא התקבלה החשבונית המדוברת.
במידה ומר שושן, יעביר לידנו את החשבונית, נשמח לבדוק את טענתו ובמידת הצורך להשיב לו את ההפרש שציין.
אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לשמור על הוגנות ויושרות צרכנית.
|
תגובה: |
ראה לעיל. |
פתרון: |
|
|