פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה והשפלה נושא התלונה:
‏שבת ‏18 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים מרכז העיר כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום שמי דן,
רכשתי ביום שבת מוצ"ש מוצר הקרוי: עדינול.
על המוצר היה מבצע - והיה שלט שמתאר זאת.
כשהגעתי לקופה נוכחתי לדעת שהמחיר שאחויב בו גבוה יותר.
פניתי לקופאית וציינתי כי יש שם שלט שמציין כי יש מבצע.
אחראית המשמרת נקראה לקופה ואכן החזיקה בידה את השלט המדובר, לאחר שהורידה אותו מהמדף. הפלא והפלא - אני שלמתי את המחיר הגבוה.
כשביקשתי להתלונן או לקבל את שמה המלא של האחראית, נאמר לי לפני כל הרוכשים בחנות כי זה לא יפתור את בעיות "השפשוף" שלי.
פשוט השפלה מבישה לרשת שלכם.
הטעייה והשפלה סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא על אי הנוחות שנגרמה למר שושן.

בסופר-פארם אנו מאמינים בהוגנות צרכנית, ומשכך אף היינו לגוף הראשון שנטל על עצמו והתחייב לכללי אמון הציבור.
כחלק מכך, אנו משקיעים מאמצים רבים בהדרכות בנושא העלאה והורדת מבצעים, אופן תמחור המוצרים, חשיבות הקדשת תשומת הלב בעת עריכת החשבון ועוד.

אנו מתנצלים במידה ונפלה אי התאמה כלשהי במקרה שתואר, ומנחים את עובדי הרשת במקרה מעין זה להשיב מיידית את ההפרש הכספי ללקוח.

שמחנו לשוחח עם הלקוח ולהציע את ההפרש בצירוף שי כנגד הצגת חשבונית רכישה.
לצערנו, על אף בקשותנו החוזרות ונישנות, עד כה, לא התקבלה החשבונית המדוברת.

במידה ומר שושן, יעביר לידנו את החשבונית, נשמח לבדוק את טענתו ובמידת הצורך להשיב לו את ההפרש שציין.

אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לשמור על הוגנות ויושרות צרכנית.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה