פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית לקוח ויחס פוגע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ויצמן נתניה כתובת:
ויצמן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול הייתי בסניף סופרפארם ברחוב ויצמן בנתניה,הייתי בקופות אחרי מישהי והיה ליד הקופות סלסלה של חטיפות אנרגיה ,האישה שלפניי שאלה כמה עולה והקופאית אמרה זה במבצע 7 ב10 האישה לקחה וגם אני ושמתי על הדלפק,אבל שהקופאית התחילה לעשות חשבון ללקוחה זה לא נתן לה את המבצע ומוכרת אחרת אמרה לה שאתמול נגמר המבצע,ואז הקופאית אמרה טוב אני יעשה לך בכל מקרה והעבירה כרטיס וישר ביקשתי שתעשה גם לי כי גםאני לקחתי אבל היא לא הייתה מוכנה והתייחסה מאוד לא יפה,אם היא לא הייתה עושה ללקוחה לפניי לא הייתי כל כך כועסת,זה היה טעות שלה ואם היא החליטה לתת למישהי אחת היא הייתה צריכה להתייחס שווה בשווה. היחס שלה מאוד פגע בי וגרם לי לאי נוחות ומאוד התאכזבתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא על אי הנוחות, כפי שתואר לעיל.

בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים כדאיים וייחודיים ללקוחותינו.

שירות טוב מתבטא ביכולת להפעיל שיקול דעת וגמישות במקרים חריגים והצטערנו לשמוע כי העובדת לא פעלה בהתאם.

שמחנו לאפשר לגב' חדד ליהנות מהמבצע שציינה.

למען הזהירות, אנו נדאג לחדד את נהלי איכות השירות בקרב צוות עובדי הסניף, על מנת למנוע הישנות מקרה מאין זה בעתיד.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה