פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס בלתי נאות מנציגת שרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
היום בבוקר, ה-7.2.13 הלכתי לסניף סופר פארם כל בו שלום לבצע קניות. בשעה 8:00 חיכתי מחוץ לדלת והדלת היתה נעולה, עמדה בקופת האסתטיקה נציגה שראתה אותנו בחוץ והתעלמה, לאחר מספר שניות דפקתי על דלת הכניסה שהיתה שקופה והנציגה מילמלה משהו מרחוק שלא היה בכלל באפשרותי לשמוע את מה שהיא אומרת, צעקתי לה מבחוץ שאני לא שומעת את מה שהיא אומרת והיא המשיכה בשלה. דפקתי שוב על הדלת ושאלתי מה קורה והיא התחילה לצעוק עליי כמו איזה ילדה קטנה, סימנתי לה שוב עם היד שתגיע לכיוון הדלת וצעקתי עליה חזרה מחוץ לדלת השקופה, מי את שתצעקי עליי חוצפנית שכמותך השעה היתה 8:03 והיא אמרה שיש לה נהלים שעד שאין רוקח בחנות היא לא פותחת אבל החוצפה והדרך שהיא הציגה את הדברים, היתה בצעקות, ברוגז, בעצבנות ובחוסר כבוד מוחלט ללקוח - ממש ביזיון!!!
אחרי מספר שניות אחראי המשמרת פתח את הדלת ולא אמר כלום, פניתי לגברת ואמרתי לה שהיא חוצפנית ושאמא שלי לא צועקת עליי כמו שהיא צעקה ומי היא בכלל, בושה וחרפה לרשת סופר פארם להחזיק אישה שלא יודעת לכבד ולעבוד עם לקוחות, ומה שהיה לה להגיד לחברה שהיתה עימי שתיתן לי כדור הרגעה. ביקשתי ממנה לקרוא למנהל או אחראי והיא אמרה לי שאין כרגע, שאלתי מה שמה היא אמרה לי תמי, שאלתי את שם המשפחה אמרה לי מאמי. (אין לי מושג אם היא נתנה לי פרטים נכונים או לא? כי היא ענתה בזילזול ובציניות).
אני מבלה בסניף הזה יום יום מהרגע שהוא נפתח ומעולם לא נתקלתי בתופעה כזו, כל העובדים תמיד שירתו וייצגו את הרשת בצורה הכי טובה שיש, ונתנו שרות אמין, אדיב ומקצועי, אבל הפעם אותה עובדת עברה את כל הגבולות האפשריים.
אני בחיים שלי, לא יכנס לקנות בסניף הזה יותר, רק מהחשש שאולי יצא לי לראות את הפרצוף שלה שוב פעם. לא יתכן שנציגה שאמורה לשרת אותי תתנהג אליי בצורה כזו אני רואה את הנושא הנ"ל בחומרה רבה ואני לא מתכוונת לעבור על סדר היום מבלי לדעת מה חברה כל כך גדולה כמו סופר פארם שהשם שלה הולך לפניה מתכוונת לעשות בנדון.
ברור לי שלכל חברה יש את הנהלים שלה, אני גם מנהלת חברה ויודעת איך דברים צריכים להתבצע, אך גם אם היא לא יכלה לפתוח את הדלת מחובתה היה להגיע לדלת, לדבר בנימוס, ולהסביר ללקוח את סיבת עיקוב פתיחת הסניף ולא לצעוק כמו ברברית, לנבל את הפה ועוד להגיד לי לקחת כדור הרגעה. גועל נפש ובושה וחרפה!!!!
עלבון סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מח' פניות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא על אי הנעימות ואי הנוחות שנגרמה לגב' גבאי, כפי המתואר לעיל.

אנו בסופר-פארם מקפידים על פתיחת בתי המרקחת לקהל לקוחותינו בהתאם לשעות הפעילות המופיעות בשילוט בסניפי הרשת.
יצוין כי מאחר וסניפי הרשת מוגדרים כבתי מרקחת, בהתאם להוראות החוק, פתיחת הסניף אפשרית בנוכחות רוקח בלבד.
אנו מתנצלים על העיכוב המדובר.

שמחנו לשמוע כי מנהל הסניף, מר פרידמן, טיפל בפניית הלקוחה באופן אישי.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה ומשתלמת
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה