פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על התנהגותם של הרוקחים בבית מרקחת בסניף חורב 15, חיפה נושא התלונה:
רויטוב ליזה שם/כינוי:
‏יום שני ‏11 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חורב 15, חיפה כתובת:
חורב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
‏20/02/13‏

לכבוד:
מח' תלונות הציבור -סופרפארם

נושא: תלונה על התנהגותם של הרוקחים בבית מרקחת בסניף חורב 15, חיפה
הנני אמא לילד בן 6 שנים (חולה במחלה כרונית אשר מצריכה טיפול תרופתי קבוע, וחלק בלתי נפרד מהטיפול התרופתי ‏הינו הכנת תרופות בתנאי מעבדה) .‏
בתאריך 07/02/2013 פניתי לבית מרקחת שברשות הסופר פארם אשר נמצא בעיר חיפה בסניף חורב 15, לשם הזמנת ‏הכנת תרופה כבד"כ. (הפעולה מתבצעת באופן הבא הנני מגיעה עם המרשם הרפואי אל בית המרקחת אשר צוין מעלה ‏לשם הזמנת ההכנה. משלמת בעבור ההזמנה, ממלאה טפסים רלוונטיים ומוסרת את ההזמנה. תוך מס' ימים בודדים הנני ‏מקבלת הודעה מהסניף כי התרופה מוכנה וניתנת לאיסוף. סדר זה חוזר על עצמו במהלך כל השנה האחרונה בתדירות של ‏פעם בחודש.‏

‏*** חשוב לי מאד לציין, כי במהלך השנה האחרונה שום תנאים: לא בסוג ולא צורת התרופה, ולא בכמות התרופה ‏ולא במינון התרופה לא אירעו שום שינויים.‏

בתאריך 11/02/2013 הגעתי לסניף המצוין מעלה לשם איסוף תרופה מוכנה ונמסר לי כי אני צריכה להוסיף 20 ₪ ‏נוספים ל 270 ₪ ששולמו בעת ההזמנה. כשביקשתי לנמק מדוע אני צריכה להוסיף תשלום נוסף נמסר לי מהרוקח בשם ‏נסים, הופתעתי מאוד לקבל תגובה מסוג של "מה בשביל 20 ₪ תעשי פדיחות לעצמך" הייתי מאד מאוד מאוד המומה ‏מאופן התנהלותו של הרוקח וביקשתי לראות את הרוקחת האחראית בשם רימה. כשהיא הופיעה נשאלתי על ידה האם אני ‏אשלם או לא מבלי כל כוונה להסביר לי את הנשאל "מדוע", כשעניתי בשלילה היא זרקה עליי את התרופה בנוכחות ילדי ‏ומבקרים נוספים בחנות. אינני הולכת לפרט במכתב זה את כל העלבונות שנשפכו מפיה, אך התנהגות זו אינה הולמת אף ‏בית עסק שמכבד את עצמו ובטח שלא את בתי המרקחת.‏



הנני מבקשת בכל לשון של בקשה לטפל בתלונתי ולעדכן אותי באופן הטיפול. אם אופן הטיפול לא יהיה ראוי אאלץ לתבוע ‏את סופר פארם

אודה לכם אל הטיפול המהיר

ליזה רויטוב
טל: 052-6621126


עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול ברוקחים פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מחלקת פניות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' רויטוב.

בתי המרקחת סופר-פארם ממלאים תפקיד חשוב וחיוני ומשרתים מידי יום מספר רב של לקוחות במסירות תחת אחריות כבדה במיוחד. אנו דורשים מרוקחי הרשת לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד של מקצועיות ושירות, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות האדיב, היעיל והמקצועי ביותר.

אנו מתנצלים על הרושם והתחושות שהלקוחה תיארה.

מבירור שערכנו, נמסר לנו כי חלה עליית מחירים ומכאן נובע הוספת היתרה שציינה הלקוחה.
יש לציין, כי לפנים משורת הדין ובאופן חד פעמי, הסניף אפשר ללקוחה לרכוש את התרופה במחיר הישן.

אנו מתנצלים במידה והנושא לא הוסבר בצורה אדיבה ונעימה בעת ביקורה בסניף.

פניית הלקוחה הובאה לתשומת ליבה של מנהלת הסניף, הגב' פיינר, אשר הביעה צערה על המקרה וציינה כי תדאג לחדד את נהלי איכות השירות בקרב צוות עובדי בית המרקחת.

אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת, כפי שנהוג ברשת סופר-פארם.

תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה