פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר נושא התלונה:
אבו קארין שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יוספטל בת ים כתובת:
בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בפעם השלישי מזה חודש יש טעויות בגביית יתר בחשבוניות שלכם התחלתי לבדוק אתכם ותמיד יש בעיה בחשבון אבל הפעם ביום שישי זה עבר את הגבול הבחורה שעשתה לי את החשבון גבתה לי 6 פעמים גרביי ילדות במקום 3 פעמים וגם לא עשתה לי 50% הנחה שהגיעה על הגרביים בסופו של דבר שילמתי 75 שח יותר וזה בבדיקה שעשיתי בסיום החשבון דבר נוסף הוא שרציתי לרכוש בושם הבחורה של הבשמים אמרה שיש עליו הנחה אבל בקופה זה לא היה מעודכן פשוט חוצפה אתם עושים מיליונים בשנה ממבצעים לא מעודכנים ואנשים שלא בודקים אבל 75 שקל זה כבר עבר את הגבול של הטעם הטוב אפילו לא קיבלתי התנצלות חוצפה ומרוב שהיה לחץ של אנשים גם קיבלתי התעצבניות שעיקבתי את הטור
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקוחה קבועה רוצה פיצוי נאות פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן מנהלת פניות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של גב' אבו.

בסופר-פארם אנו מאמינים בהוגנות צרכנית, ומשכך אף היינו לגוף הראשון שנטל על עצמו והתחייב לכללי אמון הציבור.

כחלק מכך, אנו משקיעים מאמצים רבים בהדרכות בנושא העלאה והורדת מבצעים, אופן תמחור המוצרים, חשיבות הקדשת תשומת הלב בעת עריכת החשבון ועוד.

אנו מתנצלים במידה ונפלה אי התאמה כלשהי במקרה שתיארה גב' אבו, ומנחים את עובדי הרשת במקרה מעין זה להשיב מיידית את ההפרש הכספי ללקוח.

שמחנו לשמוע כי נהגו בהתאם.

למען הזהירות נדאג לחדד את חשיבות תשומת הלב בעת עריכת החשבון ללקוח.

על מנת לשפר ולו במעט את תחושות הלקוחה, שמחנו לשלוח לביתה סט ספא ממיטב מוצרי לייף.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה