אושרת נבו כהן מנהלת פניות לקוחות |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לקרוא את פנייתה של גב' אבו.
בסופר-פארם אנו מאמינים בהוגנות צרכנית, ומשכך אף היינו לגוף הראשון שנטל על עצמו והתחייב לכללי אמון הציבור.
כחלק מכך, אנו משקיעים מאמצים רבים בהדרכות בנושא העלאה והורדת מבצעים, אופן תמחור המוצרים, חשיבות הקדשת תשומת הלב בעת עריכת החשבון ועוד.
אנו מתנצלים במידה ונפלה אי התאמה כלשהי במקרה שתיארה גב' אבו, ומנחים את עובדי הרשת במקרה מעין זה להשיב מיידית את ההפרש הכספי ללקוח.
שמחנו לשמוע כי נהגו בהתאם.
למען הזהירות נדאג לחדד את חשיבות תשומת הלב בעת עריכת החשבון ללקוח.
על מנת לשפר ולו במעט את תחושות הלקוחה, שמחנו לשלוח לביתה סט ספא ממיטב מוצרי לייף.
אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
|
תגובה: |
ראה לעיל. |
פתרון: |
|
|