פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגת נפש עלבון < נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד: הנהלת סופר פראם



אני לאה שומין וברצוני לשתף אותכם בתחושות שעוברות עלי בימים האחרונים , אנני מצליחה להשיב את חיי לסדרם
בעקבות עוגמת הנפש , העוול שנעשה לי על ידי עובדת בשם דיאנה מנהלת במחלקת סופר פראם בקניון השרון בנתניה
ברצוני לספר לכם את סיפורי , ואת מה שעבר עלי לאורך כל תקופת עבודתי כדיילת בחברה "לילית " שמורשה לעבוד אצלכם בסופר פראם .
לאורך כל תקופת עבודתי שנה ושלושה חוד' כדיילת חוויתי השפלות מצדה של אותה מנהלת שלא חוויתי מעולם
התנכלות מצדה ללא עוול בכפי , המילים שהשתמשה בהם נגדי , מילים שהנני מתביישת לעלות אותם בכתב , גסויות וכד'...
ה"מאפייה" שמנוהלת שם על יידה , הפחד ששורר שם בעקבות כך שכל אחד מפחד להתלונן כי מפחד על מקומו ושלא ישלח הבייתה .
סיפורי לצערי רק מתחיל מכל זה ,שכן בעקבות כל מקרים אלו בחרתי לעזוב את מקום עבודתי תחת החברה "לילית "
על מנת לא לעבוד באותו מקום יחד עם עובדת זאת ולנסות להצטרף לחברתכם .
הגעתי לראיון עבודה שם עברתי את המבחנים בהצלחה על מנת לעבוד בסניף סופר פראם ברחוב ויצמן גם בנתניה
אלה שגם שם היא דאגה להשמיץ אותי , ובעזרה נוספת של עובדת נוספת ששמה דיאנה
ושאחראית על שיבוץ הראיונות החליטו לעשות עליי יד אחת - והסבירה לי בצורה ברורה שאין לי מה לנסות להתקבל לחברתכם שכן
הם יעשו הכל על מנת להתנכל לי בכל דרך.
כיוצא מכך לא התקבלתי לעבודה בעקבות כך .
חשוב לי לציין שהנני עובדת מצטיינת העומדת בייעד המכירות שמוצב לי , כמו כן לעולם לא האושמתי בחוסר יושר בעבודתי
ותמיד נהגתי בהוגנות מול הלקוחות ששירתי ומול חברי לעבודה.

אני כותבת לכם מכתב זה בתחושות מעורבות של תסכול אך גם אמונה שמכתבי יגיע ליידים הנכונות ויטופל בצורה הטובה ביותר
לא ייתכן כי עובדת אחת תחרוץ את גורלי ,וכמו כן ללא סיבה מוצדקת .
לא יתכן כי עובדת אחת תעשה ככל העולה על רוחה ללא התערבות וידיעה של הדרגים הגבוהים בחברה שכך מתנהלת עובדת
בצורה בזוייה שלא מכבדת גם את החברה .

אנני מתכוונת לעבור על כך בשתיקה , אני מרגישה מושפלת כבר כמה חוד' ,
המילים הגסות שנזרקו לעברי ,האיומים ,כל אלו הם דברים שלא אוכל לעבור עליהם בשתיקה
ובכוונתי לפנות לעו"ד על מנת שהדין ימוצא עימה ושיעשה צדק גם לעובדות שיבואו אחרי .

הנני מעבירה בנוסף אליכם עותק לפניות הציבור , וכן עותק נוסף לעו"ד


אשמח לתגובתכם ולהתייחסותכם

בברכה ,

לאה שומין
0528800123
עוגמת נפש סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן מנהלת פניות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את הפניה של הגב' שומין.

פניית הלקוחה הועברה להמשך טיפול של חברת לילית, החברה המעסיקה.

כמו כן ולמען הזהירות, פניית הלקוחה הועברה גם לידיעתם של מחלקת משאבי אנוש של חברתנו לשם עריכת בירור והפקת לקחים בהתאם.

שמחנו לשמוע כי מנהל הסניף בו עבדה הגב' שומין, הזמין את העובדת לשיחה על מנת לשפר את תחושותיה.

אנו נעשה את מירב המאמצים על מנת לספק מענה הולם והוגן בעבור עובדינו.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה