פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל, מעליב, ומבזה! והפרת חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981b נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
שד' בן גוריון 6 חיפה כתובת:
סיטי סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שבת האחרון (16.3.13) בסמוך לשעה 19:00 הגעתי לסניף הסיטי סנטר בחיפה, על מנת להחזיר מוצר קוסמטי של חברת נטרוג'ינה, (תרחיץ פנים) אשר קניתי לפני חודשיים שלושה ורק לאחרונה יצא לי להשתמש בו בפעם הראשונה ואז גיליתי שיש לי תגובה אלרגית, בקופה הראשית הפנו אותי למחלקת הקוסמטיקה, ניגשתי ליועצת יופי בשם אלונה, ומסרתי לה את המוצר (במצב חדש לחלוטין עם התווית מחיר) שיקפתי לה את המצב,והיא אמרה בתגובה שאינה יכולה להחזיר בלי הקבלה, לא זכרתי באיזה סניף רכשתי את המוצר אמנם את רוב הקניות אני עושה אצלכם, וגם לא באיזה אשראי שילמתי מבין השתיים על אף שלרוב אני משלמת בלייף סטייל. היועצת חיפשה ואז מסרה לי שהיא יכולה להחזיר לי במחיר של 27 ₪, ציינתי בפניה שעלות המוצר עומדת על 90.22 ₪ וגם אם קניתי במבצע של 1+1 עדיין חצי מחיר לא משתווה למחיר שקיבלתי, לאחר חילוקי דעות, ביקשתי שתקרא לאחראית משמרת, הגיעה "קרין" ומסרתי לה את שני כרטיסי האשראי, לאחר מס' דק' חזרה ואמרה לי שלצערה אינה מוצאת את הקניה, ועליי להגיע בשעות הבוקר כאשר תהיה מנהלת החשבונות, הסברתי לשתיהן שאני עובדת במשרה מלאה מחוץ לחיפה וכל השבוע מהבוקר עד הערב אינני פנויה, אך דבריי לא שינו דבר.
לאחר התלבטות, החלטתי לקנות מסקרה של חברת רימל, שתחתיה הוצב שלט מבצע "49.99 ₪ מסקרה סקנדלייז/שו-אוף" קיימת מסקרה אחת סגולה בשם שו-אוף, ושתיים בשם סקנדלייז, אחת כתומה, והשניה שחור עם כתום, ההבדל בניהן זה הצבע, שחור/שחור אקסטרים.
בחרתי את הכתום עם השחור (אקסטרים) פניתי לקופה הראשית, ושם נמסר לי שעלות המוצר הינה 59.99 ₪ הסברתי לקופאית שהשלט אומר אחרת, והיא הפנתה אותי למחלקת הקוסמטיקה שוב, באי חשק מורגש חזרתי והגיעה אליי דיילת בשם רינה כהן – סופט טאץ, הראיתי לה את השלט, היא לקחה את המוצר ניגשה לקופת הקוסמטיקה ולאחר מכן אמרה לי שהמחיר זה 59.99, ואז עשתה חישוב במחשבון, מסתבר שהמחיר של המסקרה הינו 90 ₪ ויש הנחה של 40% כלומר המסקרה אמורה לעלות 54 ₪ שיקפתי לדיילת שזה מראה שהקופה אינה מעודכנת שכן בכל זאת העלות שנתנה אינה תקינה, הדיילת לא הגיבה, ביקשתי שתקרא ליועצת יופי חזרה, ואז קיבלתי תשובה שכלל לא ציפיתי לה: "אי אפשר לקרוא לה, היא בהפסקה, אי אפשר להפריע לה כל שניה" נעמדתי בהלם ולאחר מס' דק' הגיעה אלונה, היא לקחה את השלט וניגשה לקופה, בינתיים הדיילת לא ויתרה כאשר ראתה שאני נהיית קצרת רוח, (לאחר כל הטרטור ובזבוז הזמן הזה אפשר להאשים אותי באמת?) התחילה לזרוק לי משפטים כגון: "את עצבנית כי לא קיבלת את מה שרצית, הקופה לא נותנת, אז מה את רוצה שנתן לך ב 50 ₪ בכוח?" כאשר הלנתי בפניה על היחס והשירות ושזו זכותי לקבל את המחיר שרשום, התגובה שלה הייתה: "על מה את מדברת, מה ציפית שנפרוס לך שטיח אדום? אם היועצת יופי החליטה לתת לך במחיר הזה אז זו זכותה ואם ה 10 ש" זה מה שיעשה לך טוב, אז שיהיה" מסרתי לה בחזרה שמחובתה לעמוד מאחורי השלטים המוצבים לפי חוק הגנת הצרכן, ושלא ציפיתי לשטיח אדום, אבל מניסיוני זה לא היחס שאמורים לתת בשירות לקוחות, ובמיוחד לא בסופר פארם.
כאשר שאלתי את אלונה כיצד קוראים לדיילת, היא שמעה וניגשה אליי ואמרה לי "קוראים לי רינה כהן, את רוצה את הפרטים שלי? אני ארשום לך בסבבה" וכמובן הוסיפה עקיצה: "רוצה חתימה?" כשמסרתי לה שעל מנת להתלונן זה אינו מצריך חתימה מצידה, היא מסרה לי בתגובה: "תגידי מה את חושבת שאת מאיימת על מישהו? בחייך! תעשי מה שאתה רוצה".
חשוב לציין שכבר שראיתי שהדיילת לא משתפת פעולה ואפילו מתחצפת, התחלתי להקליט, וכמובן ציינתי זאת בפניה, אבל לא נראה שזה עניין אותה או השפיע עליה.

אני כותבת מכתב זה בתחושת תסכול מלווה בזעם ואכזבה, כיוון וחווית השירות שעברתי בסניף מבחינתי הייתה כעוגמת נפש, עלבון, שירות לא מקצועי, מזלזל ופוגעני, הדיילת לא הראתה סימני צער או חרטה, כמו כן היועצת כלל לא ניסתה לשפר את המצב שכן כבר בהתחלה שלא קיבלתי מענה לצרכיי כאשר החזרתי את המוצר של הנטרוג'ינה שגרם לי לאלרגיה בפנים, לא ניסתה לבוא לקראתי או לנסות לתת לי פתרון.

בשולי דבריי אציין כי המילים הגסות שנזרקו לעברי, ההתבטאות החצופה, הטעיית הציבור שלא בתום לב, כל אלו הם דברים שלא אוכל לעבור עליהם בשתיקה ובוודאי שלסניף הזה אני לא אכנס יותר למרות שאני לקוחה קבועה שכל חודש קונה במאות שקלים אצלכם, ומתפקידו של מנהל המשמרת לנסות להעניק שירות מיטבי עבור על הלקוח.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות, שיפור חווית השירות, החזר כספי הוגן בגין המוצר המוחזר, ופיצוי בגין עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מח' פניות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' בושקאר, כפי המתואר לעיל.

מדיניות החזרת המוצרים בסופר-פארם ליברלית במיוחד. אנו מאפשרים החזרות של מוצרים שנרכשו בסופר-פארם עד 60 יום מיום הקניה כנגד הצגת חשבונית הקניה או אישור החלפה או כרטיס אשראי שבו נרכש המוצר.

במידה והלקוח לא מציג אחד מהנ"ל, ההחזר הוא ע"פ מחירו של המוצר במבצע הנמוך שנערך ב- 60 יום האחרונים.

אנו מקפידים לציין זאת במפורש על גבי שילוט המוצב בכל קופות הרשת.

מבדיקת נתוני הרכישות ברשת, על פי מספר כרטיס האשראי שמסרה לנו הלקוחה, לא נמצאה הרכישה שצויינה.

שמחנו לשמוע כי צוות הסניף פעל בהתאם לנהלים.

לא נותר לנו אלא להתנצל על התחושות שתיארה.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, כפי שנהוג ברשת סופר-פארם.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה