פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הבאת תרופות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פינס פ"ת- רוטשילד כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני מטופלת אצל רופא פרטי אשר שייך לכללית, לכן מקבלת מרשם רגיל ממנו ולא בצבע כחול של כללית..
כל פעם שאני ניגשת לבית מרקחת בסופר פארם שבפינס בפ"ת, עושים לי בעיות, טוענים שלא יכולים לקבל זאת ושאני אקנה בפרטי.
השבוע המציאו לי דבר חדש "יכלת לקבל את התרופות רק אם היית ניגשת תוך 3 ימים מרגע שקיבלת את המרשם" , מיותר לציין שרופא כותב תאריך בכדי שלא אוכל לקבל לפני התאריך...וכן אוכל לקבל מהתאריך והלאה..אבקש לפתור את הבעיה ואוכל לקבל את התרופות שלי דרך כללית כפי שמגיע לי!
בנוסף לכל זה אציין שהצוות שם ממש מזלזל, זורק את התשובה וממשיך לקבל לקוחות אחרים.
כספי סוג הנזק :
שיפסיקו להמציא דברים ולעשות בעיות ושייתנו לי מה שמגיע לי כחברה בכללית. פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שני פרז מ.מ מנהלת מחלקת פניות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של גב' גלם.

בתי המרקחת סופר-פארם ממלאים תפקיד חשוב וחיוני ומשרתים מידי יום מספר רב של לקוחות במסירות תחת אחריות כבדה במיוחד. אנו דורשים מרוקחי הרשת לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד של מקצועיות ושירות, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות האדיב, היעיל והמקצועי ביותר.

שמחנו לשמוע כי מנהלת הסניף, גב' נתן, שוחחה עם הלקוחה וטיפלה בפנייתה באופן אישי לשביעות רצונה.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה