פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קופאית גסת רוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
קניון איילון רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביקשתי מהקופאית סכיני גילוח והיא הפנתה אותי לקופאית שלידה. נגשתי ושאלתי אם יש סכינים. נעניתי בגסות רבה שעליי לחכות היא באמצע חשבון והלקוח עם תינוק... התרחקתי בעלבון ולאחר מספר שניות פניתי ואמרתי לה שהיא יכולה להגיד אותו דבר אבל יותר יפה. אז התפרצה הקופאית בזעם והתחילה לתקוף ולצרוח ״תסתמי את הפה...״ אמרתי לה למה את צועקת? אני דיברתי אליך בנימוס ושוב היא צורחת ״תסתמי את הפה״. ברגע זה פניתי לגברת לנה אחראית משמרת שעמדה קרוב לשם והיא אמרה שתטפל בעניין. אני פונה מבמה זו כי לא ראיתי שהיא ניגשה ודיברה עם הקופאית או שהזיזו אותה מעמדה בה היא משרתת לקוחות. כלקוחת לייףסטייל ותיקה אני מצפה להתנצלות מהקופאית וממנהל הסניף והדחתה מתפקיד שירותי. באמת נעלבתי.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שני פרז מ.מ מנהלת מחלקת פניות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של גב' שלו, כפי המתואר לעיל.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אין ספק כי המקרה כפי שתיארה בפנייתה הינו חריג ואיננו עומד בסטנדרטים הגבוהים שאנו דורשים עבור לקוחותינו.

אנו מתנצלים על תחושותיה של הלקוחה.

מבירור שערכנו בעקבות פנייתה עם העובדת שציינה, היא הדגישה בפנינו כי לא הייתה לה כל כוונה לפגוע בתחושותיה ובמידה ונעשה כן, הביעה את התנצלותה הכנה.
למען הזהירות, ביקשנו מהעובדת לנהוג במירב הרגישות והסבלנות בעת מתן שירות ללקוחותינו בעתיד.

שמחנו לשמוע כי מנהל הסניף, מר ינקוביץ', שוחח עם הלקוחה והתנצל באופן אישי על המקרה.

מר ינקוביץ' ציין כי ידאג לרען את הנהלים בנושא איכות השירות בקרב צוות עובדי הסניף.

אנו מקווים כי בביקוריה הבאים בסניף תזכה ליהנות מחוויית קניה כפי שנהוג ברשת סופר-פארם.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה