פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שפג תוקפו.< נושא התלונה:
כחלון חן שם/כינוי:
‏יום שני ‏29 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סנטר ת״א כתובת:
17 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב29/7/13 בשעה 19:57 קניתי מוצר של חברת טבע ערכת אמפולות של פולטן המסייעת לנשירת שיער בשווי של 181.99 ש״ח.
לאחר שפתחתי את קופסה והשתמשתי באחת האמפולות התברר לי שפג תוקפם בחודש יוני ותוקפו של השפמו פג בחודש מאי.
יש לציין שהתאריך. לא רשום על האריזה אלא רק על האמפולות שבתוכם כך שאי אפשר לראות את תאריך התפוגה לפני פתיחתי המוצר.
משמעות הדבר שקניתי מוצר טיפולי שפג תוקפו ויכול לפגוע בבריאותי או רק להחמיר את המצב.
בשום אפשרות או בשום מצב מוצר לא אמור להיות על המדף ועל אחת כמה וכמה מוצר שנמכר בבית מרקחת.
מחכה לתשובה בהקדם האפשרי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שני פרז מ.מ מנהלת מחלקת פניות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתו של מר כחלון, כפי המתואר לעיל.

אנו בסופר-פארם מקפידים על סטנדרטים גבוהים במיוחד בעת בחירת מגוון המוצרים עבור לקוחותינו, ממיטב החברות המובילות.
המוצר שציין מר כחלון נחשב למוצר באיכות גבוהה ונמכר עד כה ללקוחות רבים לשביעות רצונם המלאה.

מבירור שערכנו בעקבות פנייתו, התאריך המוטבע על המוצר הינו תאריך הייצור.

יחד עם זאת, אפשרנו ללקוח, במידה ומעוניין, לגשת לכל סניף הקרוב למקום מגוריו ולהזדכות על המוצר, לשביעות רצונו.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חוויית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה