פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקויי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
חוצות המפרץ חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לחב' סופר פארם שלום רב,
שמי רוני אוז והנני לקוחה נאמנה של סופר פארם מזה הרבה מאוד שנים כמובן שיש ברשותי גם לייפסטייל. יש לציין כי חברתכם ברובה הינה נותנת שירות מצוינת ובהתאמה לכך נשארתי נאמנה לכם ברבות השנים. אציין כאן מקרה שקרה לי בסניפכם אשר ממוקם בחוצות המפרץ בחיפה אשר קומם אותי וכנראה וימנע ממני בעתיד לשוב ולרכוש בסופר פארם, לאור שירות שהינו מתחת לכל ביקורת ואף מזעזע. ביום 2.8.13 נכנסתי לסניפכם בשעת הצהרים ורכשתי מס' מוצרים בסכום של 854 ש"ח (כפי שרוב הקניות שלי הינן בסופר פארם) בין המוצרים אשר קניתי היה איליינר של חברת LOREAL. כאשר הגעתי לביתי ופתחתי את המוצר הבחנתי כי הוא יבש ולא ניתן להשתמש בו, סגרתי והחזרתי לאריזה על מנת להחליף בדיוק לאותו אחד אך לא יבש. ביום למחרת (מוצאי שבת) הגעתי שוב לאותו הסניף לאותה קופאית ושמה - רחל כנפו שממנה ביקשתי לעשות את ההחלפה בדיוק באותו מוצר אך לא יבש. אצטט את דבריה:
" את לא היית כאן אתמול, אל תנסי לשחק לי אותה, אם את רוצה להחליף, תחליפי מה אני יגיד לך" מנגד שאלתי אותה האם היא חושבת שאני משקרת אותה, כי בדיוק אצלה שילמתי ביום קודם. וכך היא ענתה:
"אני לא מכרתי כבר הרבה זמן את האיילניר, זה לא נראה לי הגיוני מה שאת אומרת" מה שלמעשה אמרה לי זה שאני אדם שקרן!!
נוסף לכך דיברה עם הידיים ובידה היה מקודד אשר אותו קירבה אליי יותר ויותר כאשר זלזלה בי. יש לציין כי הנני אישה בהריון בחודש שמיני, אותה גב' גרמה לי להתעצבן ולהרגיש לא טוב לאחר מכן. ואיתה לא רציתי לשוחח עוד ובו ברגע ביקשתי לקבל מנהל בסניף. בזמן זה חברה שהייתה עימי שוחחה עם הקופאית הזו ואמרה לה שאין צורך לדבר ככה והיא תטפל בה, בדרכים המקובלות כמובן. אותה רחל כנפו התקרבה לפנייה של חברתי ואמרה לה, אני מצטטת: " בואי, את רוצה לסגור עניינים בחוץ?! , אין בעיה נסגור אותם איך שאני יודעת לסגור אותם..." איומים שכאלה הינם חוסר כבוד משווע, שקלתי להזמין לה משטרה לסניף. בזלזול שכזה מעולם לא נתקלתי ואף להגיע כדי אלימות כפי שרצתה לעשות כלפי חברתי זה התנהגות שהיא מתחת לכל ביקורת. אציין כי השירות הינו מזעזע ומתחת לכל ביקורת, אציין כי אנשי שירות כאלה אינם ראויים לשרת ציבור. סופר פארם אכזבה אותי מאוד, הנני בחודש שמיני להריוני ואין זה מוצדק שלא ארגיש טוב לאחר מכן.
אציין כי בצורה כזו כנראה שלא אשוב לרכוש אצלכם וחבל כי הנני לקוחה של שנים רבות.
צר לי ומאכזב אותי כי נתקלתי בחוסר שירות שכזה.

בברכה,

רוני.
עוגמת נפש סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שני פרז מ.מ מנהלת מחלקת פניות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של גב' אוז, כפי המתואר לעיל.

גב' אוז פנתה ישירות לשירות הלקוחות בתאריך 07082013.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.
אין ספק כי המקרה כפי שתיארה בפנייתה הינו חריג ואיננו עומד בסטנדרטים הגבוהים שאנו דורשים עבור לקוחותינו.

אנו מתנצלים על תחושותיה של הלקוחה.

פנייתה הובאה לתשומת ליבה של מנהלת הסניף, הגב' הורינג, אשר הביעה את צערה על התחושות שנגרמו לה כפי שתיארה.
למען הזהירות, ביקשנו מהעובדת שציינה כי בעתיד תגלה את מירב הסבלנות והרגישות בעת מתן שירות ללקוחותינו.

על מנת לשפר ולו במעט את תחושותיה של גב' אוז ולתקן את הרושם שנוצר, שמחנו לשלוח לביתה סט ספא ממיטב מוצרי Life מבית סופר-פארם, לשימושה.

אנו תקווה כי תמשיך ליהנות מהמגוון, מהאיכות ומחוויית הקניה בחנויות הרשת.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה