שני פרז מ.מ מנהלת מחלקת פניות לקוחות |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לקרוא את פנייתה של גב' דוד, כפי המתואר לעיל.
אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.
אין ספק כי המקרה כפי שתיארה בפנייתה הינו חריג ואיננו עומד בסטנדרטים הגבוהים שאנו דורשים עבור לקוחותינו.
אנו מתנצלים על תחושותיה של הלקוחה כפי שתיארה.
פנייתה הובאה לתשומת ליבה של מנהלת הסניף, גב' קוטק, אשר הביעה את צערה על התחושות שנגרמו לגב' דוד כפי שתיארה.
שמחנו לשמוע כי מנהלת הסניף, גב' קוטק, שוחחה עם הלקוחה והתנצלה על המקרה, לשביעות רצונה.
למען הזהירות, גב' קוטק תדאג לרען את הנהלים בנושא איכות השירות בקרב צוות עובדי הסניף, ואנו מקווים כי בביקוריה הבאים בסניף תזכה ליהנות מחוויית קניה כפי שנהוג ברשת סופר-פארם.
על מנת לתקן את הרושם שנוצר, בביקורה הבא בסניף, מנהלת הסניף, גב' קוטק, תשמח באם הלקוחה תפנה אליה באופן אישי ותאפשר לה, להתנצל בפניה באופן אישי וכן להעניק לה שי. מומלץ לתאם מראש את ביקורך בטלפון מס' 077-8880140 .
אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חוויית קניה מהנה, משתלמת והוגנת. |
תגובה: |
ראה לעיל. |
פתרון: |
|
|