|
|
|
|
|
|
אי מתן שירות- מרשם |
נושא התלונה: |
רוזנצויג אנדי |
שם/כינוי: |
יום ראשון 28 מאי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
כפ"ס |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בני בן ה-8 נחבל ברגלו באופן אשר גם לו לכאבים עזים ונזקק לטיפול רפואי. פנינו עימו לחדר מיון בבי"ח בלינסון. רופא ביה"ח רשם לו תרופה לשיכוך כאבים ולהקלה במשך הלילה (לילה קודם הוא לא ישן כלל בגלל הכאבים).
בסופר פארם סניף כפר סבא (הסניף היחידי באיזור בו היתה התרופה) סרבו לתת לי את התרופה בטענה כי עפ"י חוקי משרד הבריאות נדרש לרשום את פרטי החולה על גבי המרשם ולא להדביק מדבקה עם הפרטים (אותה מדבקה המופקת בקבלה למיון) כפי שעשה רופא חדר המיון.
יש לציין שהגעתי לבית המרקחת עם המרשם וטופס השחרור מהמיון- שניהם עם מדבקת פרטי החולה וחתימת הרופא המטפל.
הרוקחת- נטשה שביטו סרבה לתת לי את התרופה וטענה כי עלי לחזור לרופא שרשם את המרשם (בבית החולים בפתח תקווה, השעה 21:00, בני סובל מכאבים בבית, ואני מתגורר בהוד השרון) כדי להחליף את המרשם במרשם "תקין".
כפתרון אחרון ניסיתי מזלי בסניף הניו-פארם ברענה, שם קיבלתי את התרופה ללא בעיות ושאלות.
|
כמינימום- בירור והתנצלות של הסניף. לא פוסל תביעה ע |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סופר פארם שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|