פרטי התלונה

תלונות דלק

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר רצון לפצות עבר תקלה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
צומת איזור התעשיה אזור-חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
בסוף התדלוק המשאבה אמורה לקפוץ מעצמה ולהפסיק את התדלוק כאשר מיכל הדלק מלא. בתחנה זו ישנה משאבה תקולה. כאשר תדלקתי בה, היא לא הפסיקה את התדלוק כאשר מיכל הדלק התמלא וכמות גדולה של דלק נשפכה כמו מפל מחוץ למכונית כאשר היא מרטיבה את המכונית ואת הכביש מתחתיה.
כאשר קראתי לבחורה שעובדת שם, היא מיד קראה למנהל התחנה, לפני שראתה מה הבעיה כדי לטפל בה. בעל התחנה אמר לה "עוד פעם העמדה הזאת?" וכשהגיע אלי אמר שנשפך שם דלק בלא יותר מאשר 5 ש"ח, ולכן לא הסכים לתת לי פיצוי עבור הדלק שנשפך.
לדעתי חמור לא רק ההתנהגות הבזויה של השירות, שלא קיבלתי אלא העובדה שמנהל התחנה ידע שהמשאבה הזאת תקולה, אך לא שם שלט המתריע על כך! גם לאחר כשעה כשחזרתי להתווכח איתו שוב, עדיין לא הייתה הודעה על אי תקינות המשאבה במקום.
יש לציין שעד אותו רגע הייתי לקוחה קבועה של אותה התחנה.
כספי סוג הנזק :

דלק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה