פרטי התלונה

תלונות דלק

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על אי מתן שירות ועבירה על חוק הגנת הצרכן בשל שימוש במטבעות של 5/10 שקלים חדשים נושא התלונה:
לינשיץ דימה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏17 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
גיבורי ישראל 7 נתניה כתובת:
תחנת הדלק "דלק" אסוך שברחוב הכדר 1 בנתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

1. ברצוני לפנות אליכם בתלונה בשל אי מתן שירות וכן כפי הנראה עבירה על חוק הגנת הצרכן בתחנת הדלק "דלק – אסוך" שברחוב הכדר 1 בנתניה.
2. ביום ראשון, ה17.10.2010 בשעה 05:50 לערך הגעתי עם רכב העבודה שלי (מונית שירות) לתחנה הנ"ל לצורך תדלוק רכב העבודה (מונית), לפני תחילת משמרת העבודה שלי לצורך תדלוק הרכב כחלק מתקנות ונהלי מקום עבודתי וכן הנהג המעסיק אותי.
3. אבקש לציין שמשמרת העבודה שלי התחילה בשעה 06:10 ואליה כאמור היתי מחוייב ע"פ נהלי החברה וכן המנהל הישיר שלי להגיע כאשר מיכל הדלק במונית מלא ומוכן לאותו יום עבודה (תדלוק נעשה בד"כ ע"פ הנהלים לפני משמרת הבוקר ואמור לשרת את המונית לכל משך יום העבודה).
4. לפי תקנון תחנת הדלק, ישנה הנחה לתשלום במזומן בלבד, באמצעות שירות המתדלק ולא בשירות עצמי והמחיר עבור ליטר סולר לפי עמידה בתנאים הנ"ל הוא 5.90 ש"ח לליטר ולכן עמיתיי לתחנה נוהגים כדרך קבע לתדלק במסלול מוזל זה ובתחנה זו.
5. המתנתי בסבלנות בתור ארוך יחסית ומוגזם להערכתי (כ15 דקות) כאשר בתחנה נמצא מתדלק אחד בלבד.
6. לאחר כ15 דק' של המתנה ממושכת, ניגש אלי המתדלק ועוד לפני שהספקתי לבקש את שירותו, והצהיר בפני שאם בידי מטבעות קטנים מסוג 5 ו10 שקלים הוא איננו מוכן לתדלק אותי ולתת לי שירות.
7. הופתעתי מהצהרתו הלא משתמעת לשתי פנים, שאיננו מוכן לתת לי שירות ולתדלק את המונית בעוד לפני שבכלל פניתי אליו ואמרתי לו באיזה מטבע ברצוני לשלם, כמו כן הנני רגיל קודם כל לקבל את המוצר (במקרה זה תדלוק) ורק אז לשלם ולבחור כמובן בתור צרכן מן המניין את סוג התשלום וכן את גובה וכמות המטבעות לאותה עסקה.
8. לפני משורת הדין, וכן בשל האיחור שלי למשמרת בשל ההמתנה ההמושכת לתדלוק בתחנה, פניתי למתדלק בבקשה לתדלק אותי וכן שאעשה את מירב המאמצים בכדי לא להשתמש במטבעות קטנים אולם אין ביכולתי להבטיח אי שימוש במטבעות מסוג זה (5/10 ש"ח).
9. לצערי, המתדלק (שענה לשם אלכסנדר) סירב בתוקף, כמו כן המתדלק היה נתון בסערת רגשות, התלהם והתנהג בצורה לא מסבירה פנים והולמת, ואף אציין שמאיימת וכן לאחר כ2 דק' הפסיק את השיחה, טרק את דלת המשרד ואף פלט מספר מילים בשפה זרה שהנני מנחש שהיו קללות.
10. אני חייב לומר שאני נוהג באופן יום יומי לתדלק בתחנות דלק מחברת "דלק" ובדרך כלל השירות, היחס והאדיבות הן ללא תלונות וזו הפעם הראשונה שנתקלתי ביחס מזלזל, מעליב וחוסר מתן שירות של בית עסק מכובד ומקובל במדינת ישראל.
11. בשל תקרית מצערת זו, לא נותר לי זמן לפני המשמרת לתדלק את הרכב, כמו כן לא הספקתי לנקות את הרכב ועל כך בהמשך המשמרת קיבלתי גם קנס מהנהלת חברת המוניות בשל כך שהמונית לא נוקתה באותו בוקר ואיננה ראויה לשירות הלקוחות.
12. כמו כן, בשל כך שהרכב לא היה מתודלק והיתי מחוייב על פי סידור העבודה להתחיל את המשמרת, בערך בשעה 08:30 הרכב נתקע באמצע ההסעת הנוסעים בעיר נתניה ברח' הרצל במהלך המשמרת.
13. אבקש לציין שתחנת המוניות עושה את כל מאמציה בכדי למנוע תקריות מסוג זה, לפגוע במתן השירות האדיב אותו היא נותנת וע"פ התקנות והמוסכמות בתחנה, ראו בחומרה רבה תקרית זו בשל האיחור הרב שנגרם לנוסעים, סיכון הרכב וכן נוסעיו, שירות גרוע ואי עמידה במחוייבות מתן השירות לנוסעים.
14. בהמשך לעבירה זו, קיבלתי אזהרה מהתחנה, ונקנסתי על תקרית זו ב500 ש"ח ועל אי נקיון הרכב בעוד 200 ש"ח נוספים.
15. אבקש לציין גם שנהג עם מונית מחליפה הגיע בכדי לקחת את הנוסעים מן הרכב ונהג נוסף הגיע בכדי לחלץ את המונית התקועה.
16. המנהל שלי ראה תקרית זו בחומרה גם כן, והפסיק את המשמרת שלי לאותו יום בשעה 09:00 וביקש שלא אבוא ב2 המשמרות הבאות לעבודה כצעד משמעתי וכי אסור שתקרית מסוג זה תחזור על עצמה מכל סיבה שהיא.
17. תקרית זו השפיעה עלי באופן משמעותי והנני נתון עד עתה בסערת רגשות עזה ופגוע מאוד הן מהיחס המשפיל של המתדלק והן בשל העונש הכבד שנגזר עלי.
18. בשעה 14:00 בערך חזרתי לתחנת הדלק בשביל לבקש את פרטי העובד והתחנה בשביל להתלונן ולפנות לגורמים הרלוונטיים. גם אז, לאחר המקרה המתדלק הצהיר בפני, שהוא נהג בצדק וכי לא חייב לתדלק את רכבי אם בידי כסף קטן ואף איים שאם אגיע שוב לתחנה לא יהיה מוכן לתדלק אותי.
19. אישית, אני חייב לציין שאני רואה תקרית זו בחומרה ואף שאינני עורך דין אני חושב שהמתדלק (התחנה) עברה במקרה זה על מספר כללים וחוקים והנני שוקל את צעדיי בנושא זה.
20. כמו כן, אבקש לציין שברצוני להימנע מבזבוז זמנו היקר של בית המשפט וכן לא להגיע לערכאות משפטיות בנושא זה ולגרור הוצאות בלתי נחוצות לחברת דלק ולי, ועל כן אני מציע ודורש את הדברים הבאים:
א. מכתב התנצלות ונשיאה באחריות למקרה זה על כל פרטיו המוצגים הנ"ל.
ב. הנחייה והכוונה ברורה לכל תחנות התדלוק בחברת "דלק" על כך שכל מטבע שמיוצר ונסחר על ידי בנק ישראל וכן המשק הישראלי כולו (שקל חדש) יהיה ראוי לשימוש ומקובל בכל תחנות התדלוק.
ג. בשל עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לי וכן איבוד פרנסתי (קנסות המוצגים הנ"ל ויומיים וחצי של עבודה) אני דורש פיצוי כספי בסך 4,500 שקלים חדשים.

כולי תקווה שאכן חברת דלק תישא באחריות לתקרית זו, ונוכל להסדיר נושא זה מחוץ לכותלי בית המשפט ונחסוך זמן רב מבית המשפט וכן הוצאות נוספות משני הצדדים ועל כן אני מצפה לתגובתכם בהקדם.
כספי סוג הנזק :
כפי שמתואר בפניה: 4500 ש"ח, הנחייה לכל תחנות הדלק ומכתב התנצלות לקיחת אחריות פתרון נדרש :

דלק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה