פרטי התלונה

תלונות דלק

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה שהוגשה לחברת דלק בגין התנהגות אלימה של עובד ולא קיבלה כל התייחסותd נושא התלונה:
כהן נועה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
יגאל אלון, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
מביאה כאן עותק של פנייה בכתב שנשלחה לחברת דלק ולא קיבלה שום טיפול למרות פניות חוזרות שלי :

הנדון: תלונה על עובד דלק (נועה כהן – ת"ז 065736886)

הריני מתכבדת לפנות אליכם בדברים הבאים כדלקמן :

1. התלונה מתייחסת להתנהגות אלימה מצד עובד תחנת דלק אשר אירעה ביום שבת, ה24.9.2011 באיזור השעה 13:00-13:30, בתחנת דלק שברחוב יגאל אלון בתל אביב.
2. ולהלן השתלשלות המקרה :
2.1 בהגיעי לתחנת הדלק על מנת לתדלק, המתנתי קרוב לעשר דקות לקבלת שירות.
2.2 כאשר ראיתי כי אף נציג לא ניגש אליי, יצאתי מהאוטו ושאלתי את העובד אשר "לכבודו" נכתבות שורות אלו, האם יש נציג נוסף מלבדו.
2.3 כאשר נעניתי בשלילה, ציינתי בפניו כי אני חוזרת להמתין באוטו ואכן כך נעשה.
2.4 לאחר חמש דקות המתנה נוספות, העובד החל ללכת לכיוונו של לקוח אחר שהגיע אחריי בהפרש זמן ניכר ואולי משום שהיה "אחיו".
2.5 בעקבות זאת, צפרתי קלות וציינתי בפניו כי אני מחכה כבר למעלה מעשר דקות.
2.6 תשובתו השנונה והמנומסת הייתה : "אז תחכי עוד עשרים".
2.7 ניחא.
2.8 יצאתי מהאוטו וניסיתי לתדלק בכוחות עצמי. יצויין כי מדובר באוטו ליסינג לשעבר אשר הוסר ממנו דלקן ועל כן, בבואי לתדלק באמצעות כרטיס דלק שברשותי נתקלתי בקשיים.
2.9 העובד (אשר את שמו סירב להסגיר בכל תוקף) ניגש אליי ודיבר אליי בציניות שאין לה כל מקום ומבין הפנינים שייחרטו בזכרוני לעד : עכשיו נהיה מנומסים (וממתי הפך מיחיד לרבים ??).
2.10 למרות נסיוני המאומץ להסביר לו כי אנחנו לא חברים, ובניגוד לזכרונו המטעה, לא בילינו ביחד על "הברזלים" בשכונה ועל כן אולי כדאי שיתאמץ לתת שירות מינימלי (שהרי לא ביקשתי ממנו לפתור לי אלוגריתם), העובד אשר כנראה לא עשה שיעורי בית הכוללים שינון ערכי חברת דלק, שלח אותי לדרכי במילים : "יאללה יאללה תתקדמי".
2.11 עמוק, ללא ספק!
2.12 בנקודה זו חשבתי שהגיעו מים עד נפש אך ראו זה פלא: כאשר נכנסתי לאוטו (בכוונה לציית לדבריו ו"להתקדם", כמובן רק לאחר שהבהרתי לו שוב כי משפטים כגון אלו מן הראוי שישמור לבני משפחתו), העובד הוכיח את כישורי גבורתו וגבריותו וניגש אליי לאוטו כאשר דפק בחוזקה על החלון ואיים עליי (הייתכן שדרש יריבה לקרב אגרופים ?).
2.13 כאן כבר איבדתי את חוש השמיעה שלי, שכן גופי נכנס להלם.
2.14 למותר לציין, כי בתחנת הדלק השנייה אליה הגעתי, בצומת עילית, קיבלתי שירות אדיב ומהיר.
3. החרטה היחידה אשר אני מביעה בנושא היא שלא הזמנתי ניידת משטרה למקום האירוע ב"שידור חי", שכן ברור לגמרי (ולא רק למסיימי תואר במשפטים) כי מדובר בהתנהגות עבריינית לחלוטין.
4. אני מניחה שאין צורך בסעיף נוסף בו אני מביעה את רצוני ודרישותיי, אך כן אביע את דעתי והיא כי לאדם אלים שכזה אין כל מקום בחברה אשר מתיימרת להצהיר על ערכי ה"אני מאמין" שלה וביניהם הכנסת אורחים ואין כל סיבה לגלות כל סובלנות וסבלנות כלפיו.
5. אני כן מצפה שתפעלו בנושא באופן המניח את הדעת ולא תעבירו זאת כלאחר יד.
6. אציין, כי אין באמור במכתבי כדי לגרוע ו/או להוות ויתור על טענה מטענותיי ואני שומרת על זכותי להעלותן בכל עת בעתיד.

לאחר שלא קיבלתי כל התייחסות, פניתי במייל ונתבקשתי לתת מספר לפון כדי שיחזרו אליי. המכתב לעיל נכתב ב26.9. מאז לא חזרו אליי ולא נעליים.
פניתי שוב במייל הבא :מזה כחודש שאני מחכה לתגובה על מכתב תלונה חמור ביותר ששלחתי אליכם.
האם היה עליי לדלג עליכם ולפנות ישר לגורמי אכיפה יעילים יותר ??
או שאולי פרסום במדיה הוא הנחוץ היום כדי לזכות מגופים כמוכם ל"יחס ראוי" ?

כמובן שגם כאן לא נעניתי וזהו המייל הנוסף והאחרון שנשלח :
הייתי סבלנית מדי כלפיכם וזמן ההמתנה שלי לטיפולכם חרג מעבר לסביר.
אני מבקשת להעביר אליי את פרטי העובד לשם הגשת תלונה פלילית לא יאוחר משבעה ימים מקבלת מייל זה.
במידה ולא, איאלץ לנקוט בצעדים נוספים.


החברה עצמה בריונית לא פחות כאשר שמה את עצמה מעל החוק ומתעלמת מפניות כאלו!!!!!!
אני לא מתכוונת לשתוק ולוותר ולכן מבקשת עיצה מה הצעד הכי חכם כרגע לעשות.

מיותר לציין שיידעתי בנושא את כל משפחתי וחבריי
עלבון סוג הנזק :

דלק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה