פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה לבטל אחריות שלא נכנסה לתוקף נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לא ידוע כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי בספטמבר מחשב נייד של HP בחנות באג בקניון שבעת הכוכבים. במעמד הרכישה קניתי הרחבת אחריות לשנה השניה והשלישית למחשב. עדיין לא עברה שנה ואני רוצה לבטל את האחריות הנוספת ולקבל את הכסף חזרה. אחרי פינג פונג בין באג ל HP ששניהם טענו שהשני אחראי, הציג בבאג בדק עם ואמר לי שיש הנחייה של HP לא להחזיר כסף בכזה מצב, והם אלה שאשמים. HP עדיין טוענים שזה לא הם אלא באג וגם אם זה הם- אין כזה דבר.
האחריות זה מוצר שלא השתמשתי בו- לא נאמר לי במעמד הקנייה שאי אפשר לבטל את זה בעתיד. אין לי צורך באחריות.
כספי סוג הנזק :
ביטול אחריות והחזר הכסף-944 ש"ח פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, תגובה:
תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד.
היי,
נשמח לענות לפנייתכם,אך הקישורים ששלחתם לא זמינים.
אם תוכלו למסור לנו פרטים על הלקוח נענה בהקדם.


נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת.

ב ב ר כ ה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה