פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדפסת לא עובדת מספר HP של התקלה 1208954952 נושא התלונה:
מזרחי אבי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏22 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שרות הלקוחות HP יד חרוצים 5 אזור התעשייה נתניה 42505 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.9.05 רכשתי מדפסת HP מדגם LJ1020 בחנות בג בקניון רמת אביב
ניסיתי להתקין את המדפסת אך ללא הצלחה. פניתי לשרות הלקוחות ולאחר ניסיונות חוזרים ונשנים המדפסת לא פעלה. בתאריך 11.10.05 קיבלתי מ HP אישור להחלפת המדפסת, אך אותן הבעיות שהיו לי במדפסת הקודמת חזרו ונשנו. על מנת לברר אם יש בעייה בתקשורת בין המחשב למדפסת, שלחו לי אנשי השירות קבצי בדיקה שאת תוצאות הבדיקה העברתי לאנשי HP שהבטיחו לי לחזור עם תשובה כולל פנייה למרכז בארה"ב. לאחר פניות חוזרות ונשנות הודיעו לי אנשי HP שאין ביכולתם לפתור את הבעייה באמצעות האינטרנט והטלפון וכי עלי לבוא למעבדה שלהם עם המחשב והמדפסת. לזה לא הסכמתי כי זה נראה לי טרטור מיותר במיוחד לאחר שבזבזתי זמן רב בקשר טלפוני באינטרנט ובטלפון ואינני מתכוון לבזבז עוד זמן על ברורים. כיוון שנגרמה לי עוגמת נפש בזבוז זמן וגם בזבוז כספי, כי נאלצתי בנוסף לכול גם לשלם עבור הדפסת חומר במדפסות שירות, הצעתי לאנשי השירות של HP שהרכישה תבוטל וכספי יוחזר, כיוון שאין טעם ברכישת מדפסת שאינה עובדת. יתרה מזו עדכנתי את אנשי HP כי במהלך החגים גיליתי שיש בעייה דומה לחבר שלי שהתייאש מהמדפסת של HP
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת אישור מ HP להחזר כספי רכישת המדפסת תמורת החזר פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה