פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות החברה למוצר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
קניתי מחשב לאפטופ מארה"ב דגם פאוילון 6130 . אחרי יומיים של שימוש המחשב נהרס (סה"כ שימוש בשעות לא יותר מ3 שעות!!!). נמסר לי מהחברה שהם לא מוכנים להכיר באחריות של המוצר כי הוא נרכש בארה"ב. שקניתי את המחשב חשבתי לעצמי שHP היא חברה אחת הגדולות בעולם המחשבים והם מספקים אחריות בכל העולם ונותנים שירוץ
עוגמת נפש סוג הנזק :
אישור לתקן את המחשב פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
HP שם ותפקיד:
לקוח יקר,

תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד.

היי,
נשמח לטפל בתלונתכם אך אין לנו פרטים על הלקוח או תלונתו.
שילחו לנו את פרטי התלונה ונשמח להגיב.


נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת.

ב ב ר כ ה,
תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקרד

הערה: התמיכה הניתנת על ידנו מוגבלת מפורשות לשאלה(ות) שנשאלה(ו) ולמידע שנמסר לנו. בעיות ופתרונות עשויים להיות תלויים באופי סביבת המערכת שלך ובפרמטרים אחרים שאינם ידועים ל-HP; לפיכך לא תוכל HP לשאת בכל אחריות או חבות לגביהם. לידיעתך, מידע טכני משתנה כאשר נתונים חדשים הופכים לזמינים, ו-HP ממליצה על כן לבקר באופן שוטף באתר שירות הלקוחות http://welcome.hp.com/country/il/he/support.html על מנת להיוודע אודות עדכונים אפשריים. היולט - פקרד לא תהא אחראית לנזקים ישירים, עקיפים, מיוחדים, אקראיים או תוצאתיים כלשהם בקשר עם השימוש במידע זה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה