HP |
שם ותפקיד: |
לקוח יקר,
תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד.
היי,
נשמח לטפל בתלונתכם אך אין לנו פרטים על הלקוח או תלונתו.
שילחו לנו את פרטי התלונה ונשמח להגיב.
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת.
ב ב ר כ ה, |
תגובה: |
שירות לקוחות היולט-פקרד
הערה: התמיכה הניתנת על ידנו מוגבלת מפורשות לשאלה(ות) שנשאלה(ו) ולמידע שנמסר לנו. בעיות ופתרונות עשויים להיות תלויים באופי סביבת המערכת שלך ובפרמטרים אחרים שאינם ידועים ל-HP; לפיכך לא תוכל HP לשאת בכל אחריות או חבות לגביהם. לידיעתך, מידע טכני משתנה כאשר נתונים חדשים הופכים לזמינים, ו-HP ממליצה על כן לבקר באופן שוטף באתר שירות הלקוחות http://welcome.hp.com/country/il/he/support.html על מנת להיוודע אודות עדכונים אפשריים. היולט - פקרד לא תהא אחראית לנזקים ישירים, עקיפים, מיוחדים, אקראיים או תוצאתיים כלשהם בקשר עם השימוש במידע זה. |
פתרון: |
|
|