פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע והתעלמות מבעיה במוצר נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים קניתי מצלמה דיגיטלית HP 945 - המצלמה מצאה חן בעיני ועל כן אחותי קנתה חודש אחרי בדיוק את אותו מצלמה.
מספר חודשים בודדים אחרי תום אחריות - המצלמה התקלקלה (תמונה נראתה משובשת) - במרכז שירות של HP בב"ש דרשו 1000 ש"ח עבור מצלמה מחודשת - אפילו בלי להתעמק בבעיה (בעיה סדרתית ) - כמובן שלא הסכמתי - מצלמה חדשה באותם נתוניםפ עולה טיפה יותר.
המרגיז ביותר שחודש אחרי לאחותי התקלקלה המצלמה - בדיוק עם אותה תקלה!!!
באותו פרק זמן של שימוש - שתי מצלמות מתקלקלות על אותה תקלה - מעיד על חוסר איכות של המוצר , ובנוסף אופי המענה במרכז השירות הוא פשוט התעלמות מבעיה סדרתית.
אני עם חברת HP גמרתי - קניתי מוצרי חשמל יקרים - ואת המוצרים שלהם אפילו לא בדקתי - אם ככה מתנהגת חברה כזאת - זה רק עניין של זמן עד שלא ישארו לה לקוחות.
כספי סוג הנזק :
לטפל בבעיה הסדרתית במחיר עלות או ללא מחיר. פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
HP שם ותפקיד:
לקוח יקר,

תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד.

היי,
נשמח לטפל בתלונתכם אך אין לנו פרטים על הלקוח או תלונתו.
שילחו לנו את פרטי התלונה ונשמח להגיב.


נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת.

ב ב ר כ ה,
תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקרד

הערה: התמיכה הניתנת על ידנו מוגבלת מפורשות לשאלה(ות) שנשאלה(ו) ולמידע שנמסר לנו. בעיות ופתרונות עשויים להיות תלויים באופי סביבת המערכת שלך ובפרמטרים אחרים שאינם ידועים ל-HP; לפיכך לא תוכל HP לשאת בכל אחריות או חבות לגביהם. לידיעתך, מידע טכני משתנה כאשר נתונים חדשים הופכים לזמינים, ו-HP ממליצה על כן לבקר באופן שוטף באתר שירות הלקוחות http://welcome.hp.com/country/il/he/support.html על מנת להיוודע אודות עדכונים אפשריים. היולט - פקרד לא תהא אחראית לנזקים ישירים, עקיפים, מיוחדים, אקראיים או תוצאתיים כלשהם בקשר עם השימוש במידע זה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה