פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדפסת HP1310 -לא תקינה נושא התלונה:
בן ברוך אירית שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏11 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.1.05 רכשתי מחנות קרביץ באשדוד מדפסת משובת HP1310 .
המדפסת לא היתה תקינה.אנו יצרנו קשר עם HP לראשונה ב-11.10.05 למרות שבמשך 10 חודשים המדפסת עמדה כאבן שאין לה הופכין.
בשיחה טלפונית עם הטכנאי ,ובניסיון לבדוק את התקלה נאמר לי שהיתה תקלה בפס יצור של המדפסת (זאת ע"י בדיקת בר-קוד של המדפסת)וכי המדפסת תוחלף.
ואכן כעבור מספר ימים המדפסת הוחלפה.אך גם הפעם המדפסת לא עבדה.
והתפועות חזרו על עצמם מדפסת מרעישה,כל הנורות נדלקו וכמובן לא ניתן להדפיס. ושוב שיחה עם הטכנאי בה נמסר לי שהמדפסת לא תקינה ויש להחליפה.
ב-1.11.05 הגיעה שוב מדפסת אחרת אך הפעם לא ניתן בכלל לבדוק את המדפסת מאחר וכבל USB לא תואם למדפסת.(לכך אין לי הסבר) אך בשיחה טלפונית אם השירות הטון היה כאילו אני אשמה בכך.
חשוב לציין כי בכל החלפה של המדפסת שליח הדואר חיבר ופירק את חיבורי המדפסת ,ואף הוציא את מחסנית הדיו.
שיחה טלפונית עם סוני מנהלת מחלקת שירות היתה טעונה מאוד.לא נראה כי איכפת למנהלת מהלקוח או מהבעיה.
כרגע יש לי מדפסת שלא ברור עם היא תקינה ,כבל USB שלא מתאים.
ומנהלת שירות שלא איכפת לה .
כמו כן כשביקשתי לדבר עם הממונה עליה -נאמר לי שאין דבר כזה והיא המנהלת.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
מדפסת תקינה גם עם תהייה מדגם אחר פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה