HP |
שם ותפקיד: |
לקוח יקר, תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. |
תגובה: |
בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר תוך יום עסקים אחד. אין לנו אפשרות לפתוח את הקבצים שנשלחו,אם תוכלו לשלוח את פרטי הלקוח נשמח להגיב. נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה, שירות לקוחות היולט-פקרד הערה: התמיכה הניתנת על ידנו מוגבלת מפורשות לשאלה(ות) שנשאלה(ו) ולמידע שנמסר לנו. בעיות ופתרונות עשויים להיות תלויים באופי סביבת המערכת שלך ובפרמטרים אחרים שאינם ידועים ל-HP; לפיכך לא תוכל HP לשאת בכל אחריות או חבות לגביהם. לידיעתך, מידע טכני משתנה כאשר נתונים חדשים הופכים לזמינים, ו-HP ממליצה על כן לבקר באופן שוטף באתר שירות הלקוחות http://welcome.hp.com/country/il/he/support.html על מנת להיוודע אודות עדכונים אפשריים. היולט - פקרד לא תהא אחראית לנזקים ישירים, עקיפים, מיוחדים, אקראיים או תוצאתיים כלשהם בקשר עם השימוש במידע זה. |
פתרון: |
|
|