פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול במחשב פגום לאחר 15 יום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 07/11/06 רכשתי מחשב בעסקה משולבת עם אינטרנט 012. 15 יום לאחר רכישת המחשב המחשב התקלקל והחזרתי אותו לחברה וביקשתי מחשב אחר.
החברה טענה כי רק אם יש קילקול עד 14 יום מיום הרכישה אז ניתן לקבל מחשב חדש. לא עזרו טענותי כי יש להם מחויבות משתמעת והם נפנפו אותי בטענה שלא ניתן לקבל מחשב חדש.
לאחר טירטורים והבטחות שלא קוימו הבטיחו לתת לי מחשב חדש. מאותו רגע ועד היום (תקופה של חודש) לא סופק לי המחשב, בטענות מצחיקות ואף יש לציין מזלזלות באינטליגנציה שלי. מנהלת שירות לקוחות ציינה בפני כי היא צריכה לקבל אישור מהמנכ"ל בחו"ל וכי אין להם מלאי בארץ. מעבר לזה כל ניסיונותי לקבל מחשב חילופי עלו על שרטון וזאת למרות שהבטיחו לי במפורש שאקבל מחשב חילופי וזאת גם בטענה מצחיקה שנגמר להם מלאי המחשבים החילופיים.
יש לציין כי מנהלת השירות אמרה לי במפוש שהם לא מטפלים בלקוחות פרטיים כמו שהם מטפליים בלקוחות עיסקיים דהיינו נותנים פחות תשומת לב. מעבר לכך מנהלת השירות לא עונה כלל ביומיים האחרונים.
בקשתי ממכם היא לעזור לי כי אני פשוט עובד עצות. עבר חודש וחצי מיום רכישת המחשב ומאז התשלומים יורדים לי אך אין לי מחשב. ההרגשה היא שפשוט החברה הגדולה הזאת צוחקת עלי ,שמה אותי ללעג ומזלזלת בי וזאת אך ורק מתוך ידיעה שאין לי כוח להתמודד עמם. אנא עזרו לי כי אני באמת צריך את עזרתכם.לא יתכן שכך יצחקו על לקוח ויזלזלו בו שהרי אם זה השרות אולי יש לי זכות משפטית לבטל את החוזה עימם.

HP שירות לקוחות

, תגובה:
HP שם ותפקיד:
לקוח יקר, תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. תגובה:

בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר תוך יום עסקים אחד. אין לנו אפשרות לפתוח את הקבצים שנשלחו,אם תוכלו לשלוח את פרטי הלקוח נשמח להגיב. נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה, שירות לקוחות היולט-פקרד הערה: התמיכה הניתנת על ידנו מוגבלת מפורשות לשאלה(ות) שנשאלה(ו) ולמידע שנמסר לנו. בעיות ופתרונות עשויים להיות תלויים באופי סביבת המערכת שלך ובפרמטרים אחרים שאינם ידועים ל-HP; לפיכך לא תוכל HP לשאת בכל אחריות או חבות לגביהם. לידיעתך, מידע טכני משתנה כאשר נתונים חדשים הופכים לזמינים, ו-HP ממליצה על כן לבקר באופן שוטף באתר שירות הלקוחות http://welcome.hp.com/country/il/he/support.html על מנת להיוודע אודות עדכונים אפשריים. היולט - פקרד לא תהא אחראית לנזקים ישירים, עקיפים, מיוחדים, אקראיים או תוצאתיים כלשהם בקשר עם השימוש במידע זה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה