פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות לא ראוייה מטעם חברת HP בישראל נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
היתה לי מדפסת של HP כ 11 שנים והייתי מאוד מרוצה ממנה. לכן, הלכתי ורכשתי מדפסת חדשה מבית הייצור של HP. רק בעיות היו וישנן עוד במדפסת זו. בתחילה, ענו לי ממרכז התמיכה. לאחר מכן, ענתה לי מנהלת שירות לקחות ולבסוף, מנהל כלל מרכז התמיכה. בנוסף, אציין כי המדפסת הוחלפה כבר פעמיים ואין פתרון באופק. אני שולח מסמכים של ילדיי להדפסות אצל חברים והאמת, זה מתחיל להיות כבר לא נעים.
אני מבקש סיוע בהחזרת המדפסת וקבלת החזר כספי
כספי סוג הנזק :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה